تجلیل از 70 جهادگر بسیجی در شهرستان مهرستان

سرهنگ ملائی گفت: انجام جهاد و کوشش در راه خدا بهترین هدایت را خداوند نصیب ما خواهد کرد و هیپچ پاداشی برتر از این نیست که مورد لطف و عنایت خداوند قرار بگیریم.
کد خبر: ۹۵۱۱۶۴۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرنگاربسیج ازمهرستان، رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با حضور سرهنگ پاسدار غلامرضاملائی، مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان، ناصر دُرازهی فرماندار، سیدعليرضامیری بنجار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان، معتمدین، متنفذین، علما، شورای اداری و شورای تامین، بسیجیان در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضاملائی، مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان در این مراسم ضمن گرامیداشت یادو نام شهدا و تبریک هفته بسیج سازندگی گفت: بمناسبت هفته بسیج سازندگی رزمایش جهادگران فاطمی ۳همزمان در سراسر کشور از ۱۷ اردیبهشت آغاز شد و  با حضور مسولین کشوری در مرکز استان نیز این رزمایش آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که در همه شهرستانها  جهادگران در قالب این رزمایش اقدامات و فعالیت های جهادی حود را آغاز کرده اند، افزود: در شهرستان مهرستان نیز همزمان با کشور و استان اقدامات جهادی خود را شروع کرده اند و توانستیم با حضور باشکوه مردم بسیجی و انقلابی و گروههای جهادی این رزمایش را برگزار کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که خداوند در زمینه جهاد آیات و دستورات قرآنی به زیبایی برای هدایت جهادگران آمده است و هر یک از ما به اندازه توان خود از این فرصت که به عنوان یک کار ارزشمند برآن تاکید شده است بهره ببیرم، افزود: انجام جهاد و کوشش در راه خدا بهترین هدایت را خداوند نصیب ما خواهد کرد و هیپچ پاداشی برتر از این نیست که مورد لطف و عنایت خداوند قرار بگیریم.

سرهنگ ملائی با تاکید بر این مطلب که افتخار داریم در استان سیستان و بلوچستان بیش از 2 هزار و 130 گروه جهادی را در اطلس جهادگران کشور ثبت کنیم و فعالیت ها در بین گروه های جهادی، پایگاه های مقاومت در سطح شهرستانها انجام می شود.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان بر جهاد خدمت رسانی در کنار جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اشاره و بیان کرد: مردم باید از خدمات ارائه شده توسط گروههای جهادی آگاهی یابند، چرا که مردم خدمات ارائه شده توسط بسیج سازندگی در اوایل انقلاب و دفاع مقدس را فراموش نکرده اند.

وی به خدمت رسانی جهادگران در مناطق عشایری و روستائی اشاره کرد و گفت: جهاد آبرسانی، نهضت آسفالت، جهاد برق رسانی، راه سازی جاده ها، احداث منزل برای محرومین، احداث حمام و سرویس های بهداشتی از جمله خدمات ارائه شده جهادگران برای مردم است که بی منت انجام شده است.

    این رزمایش در همه شهرستانهای سازمان بسی استان در قالب ارائه خدمات گروهای جهادی بسیج سازندگی از توزیع بسته های معیشتی، ساخت خانه های محرومین، خدمات پزشکی جهت رفاه حال مردم در حال برگزاری است.

ناصردُرازهی، فرماندار شهرستان مهرستان ضمن تشکر از خدمات بسیج، گروهای جهادی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: خدمات بی منت بسیج در سطح شهرستان برای مردم که از توزیع بسته های معیشتی،ساخت و مرمت خانه های محرومین،سرویس‌های بهداشتی،توزیع البسه و لوازم تحریر بین دانش آموزان از دورترین نقطه عشایری حوزه شهرستان تا مرکز شهر انجام شده که جای تقدیر وتشکر دارد.

سرگردپاسدارسیدعلیرضا میری بنجار، فرمانده سپاه مهرستان ضمن تشکر از حضور مردم و خدمات گروهای جهادی به اقدامات انجام شده در طول این هفته اشاره‌ کرد و گفت: ازجمله برنامه های این هفته اعزام گروهای جهادی در قالب،توزیع بسته های معیشتی، برگزاری کلاس های روشنگری ،سواد رسانه در بین دانش آموزان و عموم مردم،حضور در روستاهای صفر مرزی بخش آشار و سطح شهرستان، جهت شناسایی افراد نیازمند بود.

این مقام مسئول به دیگر خدمات انجام شده نیز اشاره کرد و افزود: امروز با برگزاری رزمایش جهادگران فاطمیون۳ گروهای جهادی در سطح شهرستان و روستاها اعزام شدند که به همراه مولایی رئیس بسیج سازندگی سپاه سلمان در روستای کلاکهم بخش مرکزی ضمن دیدار با مردم از اقدامات گروه‌های جهادی سرکشی داشتیم که جهادگران مشغول توزیع بسته معیشتی،واکسیناسیون دامهای سبک،سمپاشی آغلها بودند.

گفتی است در پایان این مراسم از گروهای جهادی تجليل و تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار