در رزمایش جهادگران فاطمی 3 در ایرانشهر:

بیش از ۱۰۰ جهادگر بسیجی خواهر و برادر فعالیت دارند/ شهدا جهادگر راه و مسیر خدمت رسانی به محرومان را هموار کردند

سرهنگ ملائی گفت: امروز بسیج سازندگی با ارائه‌ی تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، با حضوری تعیین‌کننده و متعهدانه، تجلی عشق و دلدادگی، ولایت‌مداری در تسریع تحقق آرمان‌های انقلاب می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۱۱۶۴۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، سرهنگ پاسدار غلامرضاملائی، مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در رزمایش اقتدار جهادگران فاطمی ۳ که با حضور بیش از ۱۰۰ جهادگر بسیجی خواهر و برادر، فرمانده هان حوزه های مقاومت و جهادگران سپاه شهرستان ایرانشهر در نمازخانه سپاه شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تریک هفته بسیج سازندگی گفت: کار جهادی، به معنای کار برخاسته از ایمان و به کار گیری هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است.

وی با اشاره به این مطلب که ۱۷ اردیبهشت در  تقویم میهن اسلامی به نام بسیج سازندگی نام گذاری شده است، افزود:  این سازمان در حقیقت یکی از نهاد‌های روئیده در انقلاب اسلامی است.

سرهنگ ملائی با گرامیداشت یادونام شهدا جهادگر که با جانفشانی در این مسیر راه خدمت را هموار‌تر کردند، ادامه داد: امروز بسیج سازندگی با ارائه‌ی تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، با حضوری تعیین‌کننده و متعهدانه، تجلی عشق و دلدادگی، ولایت‌مداری در تسریع تحقق آرمان‌های انقلاب می‌باشد.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان تصریح کرد: بسیج سازندگی در سال‌های فعالیت خود با اتکا به جوانان مومن و انقلابی و با ورود هوشمندانه به میدان‌های سازندگی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک مومنانه و ... به خوبی نشان داد از توانمندی‌های غیرقابل انکاری برای آبادانی کشور برخوردار است.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تداوم حرکت متعهدانه جهادگران انقلابی و ولایتمدار در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی تحت منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) استمرار یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار