خبرهای داغ:
راستینه در گفتگو با خبرگزاری بسیج مطرح کرد؛

سبک مدیریتی گروه‌های جهادی نسخه شفابخش حل مشکلات کشور

نماینده مردم شهرکرد گفت: امروز نسخه شفابخش حل مشکلات کشور در سبک مدیریتی گروه‌های جهادی نهفته است و بهتر است دولتمردان از این نسخه شفابخش برای حل مشکلات کشور بیش از پیش بهره گیرند.
کد خبر: ۹۵۱۱۲۵۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

سبک مدیریتی گروه‌های جهادی نسخه شفابخش حل مشکلات کشور

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن بزرگداشت هفته بسیج سازندگی و قدردانی از اقدامات گروه‌های جهادی، اظهار داشت: بعد از انحلال جهاد سازندگی که نقش مهمی در آبادانی و پیشرفت در دهه اول انقلاب اسلامی داشت، با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج سازندگی با مؤلفه‌های روحیه جهادی و مدیریت انقلابی شکل گرفت و تلاش کرد، خلأ جهاد سازندگی در کشور را پر کند.

خدمت بی‌منت بسیج سازندگی به مردم
وی ادامه داد: بسیج سازندگی با شکل دادن گرو‌های جهادی که مجموعه‌ای از جوانان دلسوز انقلابی و با روحیه مخلصانه برای خدمت بی‌منت به مردم است، در طول سال‌های گذشته تا به امروز توانسته قدم به قدم نقش خود را در خدمات رسانی به مناطق محروم بیشتر کند.

راستینه یادآور شد: بسیج سازندگی با سازماندهی گروه‌های جهادی و داوطلبان مردمی از اقشار مختلف در راستای ارائه خدمات به اقصی نقاط کشور توانسته سبک جدیدی از مدیریت کم‌هزینه و پرفایده را ارائه دهد ضمن اینکه مدیریت جهادی که با روحیه انقلابی در راستای حل مشکلات مردم شبانه‌روز تلاش می‌کند را به کشور معرفی کند.

وی بیان کرد: امروز گروه‌های جهادی در اقصی نقاط سرزمین‌مان با حرکت به سمت تشکیل گروه‌های تخصصی یک گام بلند در راستای ارائه خدمات تخصصی برداشته‌اند و شاهد هستیم که بسیاری از پزشکان در قالب گروه‌های جهادی پزشکی، بسیاری از مهندسین در قالب گروه‌های جهادی مهندسی، مجموعه‌ای از دامپزشکان در قالب تخصصی حمایت از امنیت غذایی کشور سازماندهی شده‌اند.

نماینده مردم شهرکرد در ادامه با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی فرهنگیان در اقصی نقاط کشور، یادآور شد: گروه‌های جهادی فرهنگیان در راستای تلاش برای ارتقای سرانه آموزشی و رشد مؤلفه‌های آموزشی سازماندهی شدند و این‌ها نشان می‌دهد می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های بی‌نظیری که امروز در جوانان وجود دارد گام‌های بلندی برای خدمات مطلوب به مردم برداشت.

اقدامات اثربخش بسیج سازندگی در شهرکرد
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در هفته بسیج سازندگی قرار داریم، جا دارد از زحمات و اقدامات اثربخش دوستان‌مان در بسیج سازندگی تشکر کنیم. در همه نقاط کشور از جمله استان چهارمحال و بختیاری می‌بینیم که گروه‌های جهادی در مناطق محروم و کمتربرخوردار فعالیت می‌کنند. به عنوان مثال گروه‌های جهادی در جریان جهاد آبرسانی نقش بسیار مهمی داشتند و حتی در تکمیل راه‌های روستایی به میدان آمدند و نقش به‌سزایی ایفا کردند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات بسیج سازندگی در مناطق مختلف استان چهارمحال و بختیاری، گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارتقاء مؤلفه‌های مهارتی در بخش‌های مختلف به روستاها، تشکیل گروه‌های معرفتی برای تدوین ابعاد مختلف سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی از دیگر اقدامات اثربخش بسیج سازندگی در شهرکرد بوده است.

سبک مدیریتی گروه‌های جهادی نسخه شفابخش حل مشکلات کشور
راستینه بیان داشت: امروز هر چقدر دولتمردان و دستگاه‌های مختلف پای کار گروه‌های جهادی بیایند، به حل مسائل و مشکلات جامعه کمک کرده‌اند. چراکه امروز نسخه شفابخش حل مشکلات کشور در سبک مدیریتی گروه‌های جهادی نهفته است و بهتر است دولتمردان از این نسخه شفابخش برای حل مشکلات کشور بیش از پیش بهره بگیرند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار