خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس:

کمیته امداد در حوزه جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت رسانی در زمان ایجاد یاس و ناامیدی از طرف دشمن در افراد جامعه کار‌های مؤثری انجام داد

طی حکمی از سوی سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان، محمدمهدی کیهان پور به عنوان فرمانده پایگاه بسیج اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس منصوب شد.
کد خبر: ۹۵۱۰۷۳۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، طی حکمی از سوی سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان، محمدمهدی کیهان پور به عنوان فرمانده پایگاه بسیج اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس منصوب شد.

مرتضی موصلی، مدیرکل امداد فارس در این مراسم به اقدامات موثر این نهاد در جذب حامی، خصوصا در ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر اشاره کرد و گفت: میزان بالای جذب حامی در این ایام، نشان دهنده نوع دوستی مردم سخاوتمند استان است.

وی در ادامه ابراز داشت: امید است در سال جدید بتوان با همفکری و بهره گیری از ظرفیت های مشترک کمیته امداد و سازمان بسیج، قدم های مؤثری را برای ولی نعمتان معزز برداریم.

موصلی در پایان به این اشاره کرد که خداوند به کار گروهی، برکت می دهد.

سرهنگ قاسمی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان نیز ضمن گرامیداشت یاد شهدای ۸ سال دفاع مقدس و یادآوری ایام عملیات بیت المقدس، از اقدامات خوب کمیته امداد در راستای کارآمد سازی تشکر کرد.

وی از کمیته امداد به عنوان نهادی انقلابی و یادگار امام یاد کرد و افزود: کمیته امداد در حوزه جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت رسانی کارهای مؤثری انجام داده است؛ آنهم در دورانی که دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در افراد جامعه بوده است.

انتهای پیام/

در پایان این مراسم حکم مسئولیت محمدمهدی کیهان پور به عنوان فرمانده پایگاه بسیج اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) از سوی سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس صادر و تحویل داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها