فرمانده سپاه الغدیر استان یزد مطرح کرد؛

اطلاع‌رسانی اقدامات دستگاه‌های خدمات رسان امری در راستای جهاد امیدآفرینی

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: اطلاع رسانی اقدامات دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسان امری در راستای جهاد امیدآفرینی و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است.
کد خبر: ۹۵۱۰۶۴۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سردار حسین زارع کمالی امروز به مناسبت روز جهانی هلال احمر در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ضمن تبریک این روز، گفت: آنچه که در تمدن نوین اسلامی نمود دارد همین روحیه جهادی، همدلی و هم‌افزایی است که در جمعیت هلال احمر نیز می‌توان آن را مشاهده کرد.


فرمانده سپاه الغدیر استان ادامه داد: با همین روحیه جهادی و کار بی مزد و‌منت که برای رضای خداوند انجام می‌گیرد خداوند نیز طبق وعده‌اش آن را می‌پذیرد و همچنین آنچه که ما را در مقابل جنگ ترکیبی و شناختی دشمن مقاوم نگه داشته، همین روحیه جهادی و انقلابی است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان با اقدامات خود در عرصه‌های مختلف هم در استان و هم در خارج از استان کارنامه درخشانی را دارد، اما متاسفانه در زمینه اطلاع‌رسانی اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسانی ضعیف عمل شده است.

زارع کمالی تصریح کرد: اطلاع رسانی اقدامات دستگاه‌های مختلف خدمات رسان و رسانه‌ای شدن آنها، امری در راستای جهاد امیدآفرینی و در مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی و مانع از رسیدن دشمن به اهدافش است.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های خدمات رسان از جمله بسیج، فراجا و هلال احمر همیشه پای کار نظام و انقلاب ایستاده‌اند تا مردم بتوانند زندگی راحتی داشته باشند و همه این اقدامات باقیات الصالحاتی برای مجموعه این دستگاه‌ها است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد عنوان کرد: سپاه الغدیر با توجه به نیرو‌های و مربیان و افراد کارآزموده این آمادگی را دارد که با برگزاری دوره‌های آموزشی نیاز‌های مجموعه‌های مختلف از جمله هلال احمر را برآورده کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار