یادداشت: مریم گشتاسبی نژاد

سخنی با استاندار و نمایندگان استان / به جای تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد به فکر مردم استان باشید

بیاییم بجای اینکه در فکر تغییر نام استانمان هستیم بفکر مردم استانمان باشیم.
کد خبر: ۹۵۱۰۴۸۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، در روزهای اخیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه ای با رسانه ها از تغییر  نام این استان صحبت کرد و دلایلی آورد .

مریم گشتاسبی نژاد از بانوان فعال سیاسی و اجتماعی در یادداشتی به این موضوع واکنش داد و نوشته است. 
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و درود به روان پاک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که با دم مسیحایی خود کشتی به گل نشسته اسلام و انقلاب را با درایت کامل ناخدایی کرد و آن را به ساحل امن رسانید و درود به روان پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس جنگ تحمیلی ،مدافعین حرم ،مدافعین امنیت و تمام مدافعین ارزشهای بزرگ انقلاب اسلامی.

امروز بعنوان عضو کوچکی از جامعه ی اسلامی خصوصا از زنان استان کهگیلویه و بویراحمد که نام بزرگ و بلندش به وسعت تمام تاریخ به دلیل دلاوری‌ها و شجاعت زنان و مردان نام آور و نان آورش بر تارک تمام دنیا می درخشد صحبتی دارم از سر دردهایی که سالهاست بر دلم سنگینی میکند و سر صحبتم امروز با کسانی است که امروز بجای رفع محرومیت از دوش مردم دیارم بفکر تغییر نام استان افتاده اند.

نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی و برادر بزرگوار و ارزشی و انقلابی جناب دکتر احمدزاده آیا تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد و کوچک شدن آن برای زنان دست فروش شهرم نان و آب می شود؟ یا مسکنی که در آن زندگی کنند؟  آیا اشک های بیماران صعب العلاج ناتوان از پرداخت هزینه درمان را دیده اید ؟

جوانان و بیشتر مردان گونی بدوش کنار سطل زباله که بخاطر پر کردن شکم فرزندانشان دنبال جمع کردن ضایعات هستند زنان بد سرپرست و بی سرپرستی که در اجاره مسکن خود مانده اند . جوانان تحصیل کرده و ناامید از زندگی که مجبورند برای گذران زندگی خود صبح با وسایل کار در بازار روز یاسوج منتظر بمانند تا اگر بخت با آنها یار باشد کسی آنها را برای کارگری سرکار ببرد.

دستفروشانی که بیشتر اوقات بخاطر اینکه گیر ماموران شهرداری نیفتند باید مرتب با استرس جای خود را عوض کنند تا شب بتوانند لقمه نانی به منزل ببرند. چه پدرانی که بخاطر عجز از خرید نان شب شرمنده بچه هایشان میشوند و روی رفتن به خانه را ندارند حضرت امام سجاد(ع ) می فرمایند؛ خدایا از فقر به تو پناه میبرم چون اگر فقر از در وارد شود ایمانی نمی ماند .

خدایی کداممان شب که می خوابیم به این فکر کرده ایم که آلان چند نفر حتی نان برای خوردن ندارند و گرسنه خوابیده اند. بیاییم بجای اینکه در فکر تغییر نام استانمان هستیم بفکر مردم استانمان باشیم چون مسئولیتی که امروز به برکت خون شهدا و به همت و کمک مردم به دوش هر کداممان گذاشته شده است باری به دوشمان دارد که فردای قیامت باید در برابر کسانی که باعث شدند امروز ما به برکت ایثار و تلاششان صاحب جایگاه شویم پاسخگو باشیم پس تلاش کنیم که سفیر عدالت و امنیت شهدا در تمام زمینه ها باشیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار