خبرهای داغ:

حمایت از بنگاه‌های کوچک اقتصادی به همت بسیج سازندگی

شاهرود_ فرماندار ویژه شاهرود در افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی گفت: به همت بسیج سازندگی شاهد افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در راستای اشتغال زایی در این شهرستان هستیم.
کد خبر: ۹۵۱۰۳۶۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج، در آیین افتتاح کارگاه اقتصاد مقاومتی تولید شکلات در روستای دیزج که به همت بنیاد برکت و بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود به بهره برداری رسیده است، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در مباحث اقتصادی و مزیت یابی مناطق مختلف شهرستان و شناسایی فرصت‌های قابل استفاده در روستا‌ها افزود: تسهیل گری منابع و ارائه تسهیلات و حمایت و پشتیبانی از بنگاه‌های کوچک زود بازده تا شکل گیری و استمرار فعالیت از تلاش‌های بسیج سازندگی است.
او با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف در شهرستان به همت بسیج سازندگی و افتتاح آن‌ها گفت: این دستاورد‌ها با استفاده از منابع تبصره ۱۶ با بهره کم در سه ماهه سوم سال ۱۴۰۱ ایجاد شده و سبب اشتغال زایی در حوزه اقتصلدی شده است.
فرماندار شاهرود با اشاره به ایجاد پنل‌های خورشیدی و گلخانه و کشاورزی با استفاده از تسهیلات تبصره ۱۶ و حمایت بسیج سازندگی تصریح کرد: این فعالیت‌ها بلند مدت و مستمر است و ایجاد شغل‌های متنوع می‌کند و باید حمایت شود.
در این آیین که جانشین سپاه ناحیه شاهرود و مسئولین بسیج سازندگی و معاون برنامه ریزی فرمانداری نیز حضور داشتند، کارگاه تولید شکلات در قالب آبنبات چوبی با محصولات کشاورزی و کاملا ارگانیک به بهره برداری رسید.
دوست زاده مدیر این کارگاه با بیان اینکه این کارگاه با اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۱۰ نفر در روستای دیزج به بهره برداری رسیده است گفت: محصولات تولیدی این کارخانه از محصولات کشاورزی و ارگانیک این منطقه است که با حمایت‌های بنیاد برکت و بسیج سازندگی ایجاد شده است و نمونه محصولات را برای بازاریابی به کشور‌های امارات و عراق نیز ارسال کرده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار