حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات:

اساتید دانشگاه های آمریکا 14 میلیون مقاله در مورد فروپاشی آمریکا نوشته اند/ هیات های علمی دانشگاه های آمریکا منشاء فروپاشی این کشور را انقلاب اسلامی ایران می دانند

وزیر سابق اطلاعات در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: بنای دین اسلام براساس عقیدتی و سیاسی شکل گرفته است و ماموریت پیامبر بر مبنای آیات و نشانه های الهی بر محور عقیدتی است.
کد خبر: ۹۵۱۰۲۰۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات اظهار داشت: پیامبر 13 سال در مکه ماموریت داشت  و همه فعالیت های او اعتقادی و عقیدتی بود و به رغم اینکه بزرگ ترین آزارها و اذیت ها را در مکه می بیند اما ماموریت را رها نمی کند و از ابلاغ رسالت خود دست بر نمی دارد. ما   افتخار داریم که مجموعه سپاه نیز براساس مقوله اعتقادی شکل گرفت.  

 اگر ما توانستیم  دفاع مقدس را با موفقیت به پیش ببریم جوانان ما دست پرورده اساتیدی همچون استاد مطهری بودند  و امام نیز اظهار داشتند تمام آثار ایشان مورد تایید است و او اسلام را به معنای واقعی معرفی کرده است.

مصلحی خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات خبری موثق؛ نه بر پایه تحلیل، اعلام می کنم   زمانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکا رو به افول است،   خیلی ها سخنان ایشان را درک نمی کردند و تصور می کردند که بیانات ایشان اتفاق نخواهد افتاد و آمریکا ابر قدرتی است که افول برای آن معنا ندارد  . اما با اطمینان می گویم که براسا اسناد و شواهد آمریکا در حال فروپاشی است.

وزیر سابق اطلاعات کد واژه فروپاشی آمریکا را 14 میلیون مقاله عنوان کرد و گفت: اگر شما در فضای مجازی کد واژه «آمریکا در حال افول است» را به زبان لاتین جستجو کنید 14 میلیون مقاله در اختیار شما قرار می گیرد که همه این مقالات را هیات های علمی و اساتید دانشگاه های آمریکا نوشته اند و 80 درصد این مقالات منشاء فروپاشی آمریکا را انقلاب اسلامی ایران می دانند.

مصلحی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، اظهار داشت: در روزهای گذشته مقامات آمریکایی در سخنرانی های تبلیغاتی خود اذعان کرده اند که هزینه های زیادی در سوریه، عراق و حتی افغانستان صرف کرده اند اما   هیچ   دستاوردی نداشته اند.

وی افزود: سازمان های جاسوسی انگلیس، آمریکا و رژِیم صهیونیستی برنامه های سنگینی  برای بر هم زدن امنیت ایران و متوقف کردن انقلاب اسلامی اجرا کرده اند که یکی از  برنامه ها و اقدامات مشترک آنها بحث نفوذ برای ضربه زدن از داخل به انقلاب اسلامی بوده است .

 وزیر سابق اطلاعات در تشریح بحث نفوذ تصریح کرد: نفوذ به دو طریق موردی و جریانی اجرا می شود که در بحث نفوذ موردی دشمن یک نفر را به عنوان جاسوس به کار می گیرد و ترور فیزیکی انجام می دهد اما نفوذ جریانی مانند قضیه مهدی هاشمی که عامل سازمان سیا  بود؛ کنار گوش ایت الله منتظری که تا قائم مقامی رهبری پیش رفت اقدام به نفوذ و اجرای عملیات می کنند که فرد را از حیز انتفاع ساقط کنند. در این روش دشمن یک حرکت هایی را شکل می دهد که انقلاب را زیر سئوال ببرد و یکی از نمونه های اخیر آن نیز ماجرای حجاب است که از طریق ترویج بد حجابی به دنبال جریان سازی بودند . دشمن در این روش چندین برنامه اجرا می کند تا یک جریان بوجود بیاورد و مسیر انقلاب را عوض کند.

     علی اشرف خانلری

ارسال نظرات
آخرین اخبار