خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا:

علما مانند ستارگان درخشانی هستند که دین اسلام و قرآن را زنده نگاه داشته اند

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: اگر می بینیم که انقلاب اسلامی ما پس از پیروزی خود همچنان به پیش می رود و موفقیت های فراوانی را کسب کرده است، این به واسطه وجود امامین انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۱۰۱۸۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱

علما مانند ستارگان درخشانی هستند که دین اسلام و قرآن را زنده نگاه داشته اند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و شهادت شهید مطهری (ره) شهرستان گالیکش گفت: ایمان، اگر یک ایمان کاملی مثل ایمان لسانی، قلبی و عملی بوده باشد که مهم ترین نکته آن عمل به دستورات خدا و کسب علم و معرفت است موجب بالا رفتن درجات انسان می شود.
وی افزود: علما مانند ستارگان درخشان هستند و اگر این ستارگان درخشان نبودند، تاکنون از دین، قرآن، مکتب و ارزش های الهی خبری نبود.
ایمانی اظهار داشت: امروزه با گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال از عمر اسلام، این دین اسلام و قرآن همواره زنده است و تحریف نشده است و این علما بودند که از این راه و رسم حراست کردند، لذا قدر علما را باید دانست و باید معرفت پیدا کنیم نسبت به علم و عالم که چه مقام و منزلتی دارند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: دشمنان قسم خورده اسلام، قرآن و روحانیت به دنبال زدن علما و روحانیت ما هستند و صهیونیست ها، آمریکا و دنیای استکبار می دانند اگر علم و عالم در این جامعه وجود داشته باشد، در آن جامعه روشنایی و هدایت است.
وی خاطرنشان کرد: اگر می بینیم که انقلاب اسلامی ما پس از پیروزی خود همچنان به پیش می رود و موفقیت های فراوانی را کسب کرده است، این به واسطه وجود امامین انقلاب، روحانیت و بسیاری از علمای جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار