امام جمعه ابرکوه:

استحکام رابطه با سوریه کابوسی برای صهیونیست/ قرارگاه عفاف و‌حجاب وضعیت هر منطقه را سامان بخشد

امام جمعه ابرکوه گفت: حضور رئیس‌جمهور در دمشق به استحکام بیشتر روابط دو کشور خصوصاً در همکاری سیاسی می‌انجامد که این کابوسی برای صهیونیست‌های غاصب است.
کد خبر: ۹۵۰۹۸۵۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ابرکوه گفت: این روز‌ها با سفر ریاست محترم جمهوری به دمشق پس از سال‌ها جنگ و نوسانات و کرونا و معذورات، از سرانجام استحکام مجدد پیوند تهران دمشق، عینی‌تر شد و تقویت روحیه همکاری و هماهنگی در جبهه‌های مقاومت لبنان و فلسطین مضاعف شده و مثلّث منوّر تهران حزب الله و دمشق، جلوه و شکوه خاص به خود گرفت.

وی ادامه داد: حضور آقای رئیسی در دمشق اوّلاٌ پیام همیشگی ایران در استمرار حکومت اسد را می‌رساند و ثانیاٌ به استحکام بیشتر روابط دو کشور خصوصاً در همکاری سیاسی می‌انجامد که این کابوسی برای صهیونیست‌های غاصب است که خواب را از چشم آنان خواهد گرفت؛ ضمن اینکه این سفر گشایش اقتصادی و منافع اقتصادی زیادی برای ایران خواهد داشت و شرکت‌های توانمند ایرانی میتوانند در بازسازی سوریه نقش‌آفرین باشد.

امام جمعه ابرکوه اضافه کرد: امیدوارم این سفر سرآغازی برای از سرگیری مراودات زیارتی برای مردم ما هم باشد و نیز سرآغازی جدید برای پایان باز دارندگی رژیم صهیونیستی و هم آغازی برای ویرانی خانه عنکبوتی و مرگ اسرائیل باشد.

وی افزود: همچنین سفر رئیس جمهور عراق به ایران و دیدارش با مقام معظم رهبری می‌تواند سر فصل تازه‌تری را بر اساس توصیه مقام معظم رهبری به ایشان که فرمودند: حتی یک آمریکایی هم در عراق نباید بماند، ایجاد نماید و کشور‌های همسایه نیز بر همین مبنا و ارشاد، ولی امر مسلمین عمل و تعامل داشته باشند که در این صورت قطعاٌ امنیت منطقه تضمین خواهد شد.

وی گفت: مطلبی که هفته گذشته اشاره کردیم که باید مورد پردازش قرار گیرد، آن رواج اباحی گری در کشور است. اگرچه برای وضعیت پیش آمده در عرصه فرهنگی اجتماعی که پس از اغتشاشات خودنمایی کرده؛ اما نمی‌توان برای جغرافیای پهناور کشورمان که شرایط و اقتضائات متفاوت دارد یک نسخه را پیچید، بلکه به نظر بنده قرارگاه عفاف و حجاب در استان‌ها و شهرستان‌ها باید منطقه خودشان را ساماندهی کنند.

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: کیست که نداند حداقل دو دهه است که موساد گعوامل فمنیستی خود را به کار گرفته و بویژه در فضای مجازی و رسانه‌ای در سال‌های اخیر با تیتر کردن مشکلات مالی و معیشتی مردم زمینه جنبش فمینیستی در کشور را فراهم کرده تا اینکه امروزه به تقابل تمام عیار با شعائر اسلام و اصول و مبانی انقلاب اسلامی پرداخته و درصدد آسیب رسانی به اسلامیّت نظام برآمده‌اند.

وی گفت: مراتب قدردانی خودم را از سردار رادان فرمانده محترم نیروی انتظامی کشور و دکتر وحیدی وزیر محترم کشور را ابراز می‌دارم که ایشان عزم خود را بر جمع کردن مظاهر فساد و منکر هنجارشکنان قانون گریزان، جذب کرده‌اند.

حسینی ادامه داد: بحمدلله در این شهرستان دیگر چندان شاهد جولان هنجارشکنان نیستیم، امّا بنده مصّراٌ از دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجا و دبیر ستاد امر به معروف شهرستان مطالباتی جدی دارم.

وی افزود: در ادارات شهرستان بحمدالله شورای امر به معروف فعّال شده و مدیران دستگاه‌های اداری و بانک‌ها و موسسات و کارخانجات و داروخانه‌ها حق ندارند به بی حجاب‌ها اجازه ورود دهند یا خدمات رسانی کنند اگر مورد تخلف مشاهده شد _مدیر مسئول دستگاه وحراست فرمانداری و ستاد امر به معروف باید پاسخگو باشد اگر مکشفّه‌ای در خودرو ویا ترک موتور مشاهده شد پلیس باید به حکم ناظر یک عمل کند و برخورد قانونی نماید.

وی تاکید کرد: مقامات قضائی و دادستانی باید قوّیا پای کار باشند و با کشف واقع، اعمال قانون کنند. از پلیس اماکن می‌خواهم اشراف نظارتی و عملی برای آرایشگاه‌های زنانه داشته باشد و مراکزی که تصاویر نوامیس مسلمین را برای تبلیغ خود را استوری می‌کنند پلمپ کنند و اگر تکرار شد اصناف از آنان سلب امتیاز کار نماید، مگر ابرکوه پاریس است که آرایشگاهی بی پروا پرده دری کند و انتشار تصاویر حرام نماید؟! در خصوص املاک و مسکن بار‌ها تذکر داده ام، ولی هر روز بدتر از دیروز قیمت زمین و مسکن اجاره بهای مغازه‌ها نجومی سربه فلک کشیده، اکیداٌ از دادستان محترم می‌خواهم دست معدودی دلاّل سودجو را قطع کند وجلو این نرخ‌های کاذب و حبابی را بگیرد و بیش از این نارضایتی برای مردم درست نشود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار