فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم :

تربیت نسل جوان توسط معلمان لازمه پیشرفت جامعه و کشور ایران اسلامی است

تربیت نسل جوان توسط معلمان لازمه پیشرفت جامعه و کشور ایران اسلامی است
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم در مراسم تکریم از مقام معلم که در شهرستان قشم برگزار شد، بیان کرد: اگر جامعه ای قرار است پیشرفت کند، با تربیت نسل جوان توسط معلمان رقم می خورد.
کد خبر: ۹۵۰۹۳۶۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قشم : سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا در مراسم تکریم از مقام معلم که در شهرستان قشم برگزار شد، بیان کرد: اگر جامعه ای قرار است پیشرفت کند، با تربیت نسل جوان توسط معلمان رقم می خورد.

وی افزود: خیلی از کارهایمان در نگاه اول کارهایی هستند که در کوتاه مدت ثمر می دهند، مانند کارهای عمرانی و آبادانی که توسط افراد توانمندی که توسط معلمان تربیت می شوند رقم می خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم اظهار کرد: تلاش معلمان در دراز مدت ثمر می دهد و این کار بسیار ارزشمند تر است.

سرهنگ امیری کیا تصریح کرد: حمایت از آموزش و پرورش می تواند برای نسل فردای ما راه گشا باشد و با برنامه ریزی مناسب می توانیم تحولات اساسی در حوزه آموزش و پرورش رقم بزنیم هیچ کاری را لازم تر از آموزش و پرورش نمی دانم و به هر شکل ممکن برای حمایت از آموزش و پرورش تلاش می کنم.

وی با اشاره به اینکه حلال مشکلاتمان تربیت کردن انسان های ماهر و توانمند است، گفت: آموزش بر دیگر برنامه ها و حوزه های کاری ما مقدم است.

وی در پایان تاکید کرد: باید زمینه را برای افرادی که شغل معلمی را انتخاب می کنند به گونه ای فراهم کنیم تا بدون هیچ دغدغه ای کار کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار