بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک با فرهنگی بسیجی

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک با فرهنگی بسیجی
بمناسبت هفته معلم و عقیدتی سیاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک با معلم بسیجی و رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بستک دیدار کرد
کد خبر: ۹۵۰۹۳۶۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۳

ه گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از بستک، بمناسبت هفته معلم و عقیدتی سیاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک با معلم بسیجی و رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بستک دیدار کرد

سرهنگ دوم پاسدار حجت شعبانی با اشاره به اینکه همانطور که مقام معظم رهبری بیان کرده اند که همه ما زیر بار منت معلمان هستیم لذا همه وظیفه داریم در این هفته نسبت به تکریم چایگاه مقام معلم تلاش خود را انجام بدهیم.

سرهنگ حجت شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک در این دیدار ضمن عرض تبریک هفته معلم گفت: تکریم مقام شامخ معلمان را وظیفه‌ای همگانی عنوان کرد و اظهار داشت:معلم با کار خود مروج روشنایی و دانایی در کشور است و همگی باید بکوشیم تکریم مقام والای معلمان را در جامعه نهادینه کنیم.

آینده روشن هر کشور در گرو تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص است و این معلمان هستند که با روح تعهد به انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان تربیت چنین نسلی را فراهم می‌سازند.

در پایان نیز سید ابراهیم کوخردی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بستک و فرهنگی فعال در این دیدار با تشکر از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستک و همکارانشان به اهمیت سپاه در شرایط امروزی اشاره کرده اند.

کوخردی افزود:مجموعه آموزش و پرورش همه همکاران ما در شهرستان بستک بیشترین تعامل را در همه عرصه هابا سپاه پاسداران شهرستان دارد و ما به این تعامل افتخار میکنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار