خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خرامه:

از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری تاکید بر اجرای جهاد تبیین و بصیرت افزایی در سطح جامعه است

به مناسبت سالروز شهادت علامه شهید استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه مجموعه سپاه شهرستان خرامه با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۰۹۲۴۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسبج از فارس، به مناسبت سالروز شهادت علامه شهید استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه مجموعه سپاه شهرستان خرامه با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام حسین روستا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرامه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، مسئله اعتقادی و سیاسی را اساس کار سپاه و بسیج خواند و گفت: امروز از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری تاکید بر اجرای جهاد تبیین و بصیرت افزایی در سطح جامعه است و الحمدالله مجموعه حوزه نمایندگی در سپاه خرامه با جدیت کامل مسئله بصیرت افزایی و برگزاری نشست های جهاد تبیین و بکارگیری از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی در سطح شهرستان را دنبال می کند.

در این دیدار حجت الاسلام کشاورزی امام جمعه شهرستان خرامه هم ضمن تبریک این هفته، آمادگی خود را جهت اجرای هرچه بهتر برنامه های اعتقادی در سپاه و بسیج اعلام کرد و افزود: برنامه های اعتقادی و جهاد تبیین باعث افزایش بصیرت در سطح شهرستان شده است و الحمدالله مشکل اعتقادی و سیاسی بطور خاص در این شهرستان وجود ندارد.

در پایان این دیدار سرهنگ صادقی فرمانده سپاه خرامه ضمن تاکید بر اجرای برنامه های اعتقادی و سیاسی در سطح حوزه ها و پایگاه ها، استمرار این برنامه ها را باعث حل مسائل اعتقادی و سیاسی مردم دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها