خبرهای داغ:
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود:

شهید مطهری، معلم ماندگار اندیشه اسلامی/ ارتقای عزت علم و معلم پیشرفت کشور را به دنبال دارد

شاهرود_ امام جمعه شاهرود در دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان، شهید مطهری را معلم ماندگار اندیشه اسلامی دانست و افزود: ارتقای عزت علم و معلم پیشرفت کشور را به دنبال دارد و لازم است.
کد خبر: ۹۵۰۹۲۴۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

شهید مطهری، معلم ماندگار اندیشه اسلامی/ ارتقای عزت علم و معلم پیشرفت کشور را به دنبال داردبه گزارش خبرنگار بسیج، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود در دیدار با امام جمعه شاهرود، برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم شهرستان شاهرود را تشریح کرد.
سیدمحمد موسوی در این دیدار از اجرای ۲۵ برنامه نمادین شهرستان در هفته معلم خبر داد و گفت: تجلیل شهرداری و شورای اسلامی شهر از معلمان، همایش پیاده روی فرهنگیان، افتتاح نمایشگاه معلمان هنرمند، رونمایی از کتاب خاطرات مدرسه، دیدار با پیشکسوتان، تجلیل از معلمان نمونه، نواختن زنگ سپاس معلم، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری یادواره ۲۱ شهید فرهنگی شهرستان و حضور فرهنگیان در نماز عبادی- سیاسی جمعه بخشی از برنامه‌های شاخص هفته معلم است.
او در ادامه به موفقیت حانیه بیابانی آموزگار توانمند دبستان شهید همت در کسب عنوان معلم نمونه کشور در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: آموزگار شاهرودی تنها معلم نمونه کشوری استان سمنان و یکی از ۱۲ معلم نمونه در سطح کشور است و این افتخار دستاورد مهمی برای تعلیم و تربیت شهرستان خواهد بود.
سپس حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود ضمن تبریک فرارسیدن هفته معلم، شهید مطهری را معلم ماندگار اندیشه اسلامی دانست و افزود: ارتقای عزت علم و معلم پیشرفت کشور را به دنبال دارد و لازم است علاوه بر برنامه‌های استانی و شهرستانی در سطح کلان کشور نیز بازنگری لازم در آیین نامه‌ها به منظور اعتلای کرامت و منزلت معلمان و افزایش رضایت شغلی آن‌ها صورت پذیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها