برای طی کردن مسیر تربیت و تعالی باید موانع این راه را به درستی بشناسیم

روشن راه گفت: یکی از ارکان خوشبختی و تعالی و عناصر سعادت انسان این است که انسان از هر آنچه برای او ظلمت می آفریند نجات یابد و به نور حقیقت راه پیدا کند.
کد خبر: ۹۵۰۹۲۳۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، نشست تربیت و تعالی ویژه فرماندهان، اعضای شورا و مربیان عقیدتی پایگاه ها بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در حوزه حضرت حضرت فاطمه(س) برگزار شد.

نسیم روشن راه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه سلام الله با استناد به کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن اثر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: برای اینکه بتوانیم مسیر تربیت و تعالی را به درستی طی کنیم باید موانع این راه را بشناسیم.

وی در ادامه با اشاره به راههای رفع این موانع تصریح کرد: با۴روش، شناسایی هدف و راه رسیدن به مقصد،کنار زدن پرده های جهالت و غرور ،کنار زدن خرافات، شناسایی نظام های جاهلانه که مانع درک حقیقت هستند و انسان را در ظلمت قرار می دهند، میتوان این موانع را از بین برد.

روشن راه، تصریح کرد: یکی از ارکان خوشبختی و تعالی و عناصر سعادت انسان این است که انسان از هر آنچه برای او ظلمت می آفریند نجات یابد و به نور حقیقت راه پیدا کند.

وی از انبیا بعنوان معلمان اولیه برای هدایت بشر نام برد و اذعان داشت: باید انبیاء را الگو قرار دهیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار