بزرگداشت روز معلم در شهرکرد با حضور مسئولان سپاه

همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری، آیین بزرگداشت مقام معلم و استاد باحضور مسئولان سپاه شهرستان در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۰۹۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام حمید محمدی در این آیین با گرامیداشت روز معلم یاد و خاطره شهید مطهری گفت: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مطهری این روز بخاطر منزلت و مقام معلم و جایگاه معلم در تربیت و خدمات این استاد گرانقدر  و نقشی که ایفا کردند در سپاه هفته عقیدتی سیاسی  و در  آموزش و پرورش بعنوان هفته معلم  نامگذاری شده است.

وی با اشاره به بازتابهای شهادت استاد مطهری، افزود: آشکار شدن مقام علمی شهید مطهری،روشن شدن علاقه بی حد و حصر حضرت امام خمینی (ره) به شهید مطهری، تقویت حس مسئولیت پذیری دوستداران انقلاب از بازتاب ها و پیامدهای واقعه شهادت علامه مطهری است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اهمیت توجه جدی و بهره برداری از اندیشه و آثار شهید مطهری، خاطرنشان کرد: شهادت علامه مطهری باعث شناخته شدن چهره واقعی گروه های ضد انقلاب و منافقین و فرقان شد.

گفتنی است؛ تجلیل از ریاست و معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد پایان بخش این دیدار صمیمی با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار