خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا:

یکی از سخت ترین جهاد ها مقابله با هجوم افکار و فرهنگ های غلط است/آثار شهید مطهری دارای طراوت و سرزندگی خاصی است

سرهنگ پاسدار سیدحسن حسینی گفت: فکر که درست شود انسان درست عمل میکند ، اعتقاد به یک راه درست که پیدا کرد در آن راه را میپیماید، شهید مطهری به شناخت مردم کمک میکرد که راه را بشناسند.
کد خبر: ۹۵۰۸۹۴۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

یکی از سخت ترین جهاد ها مقابله با هجوم افکار و فرهنگ های غلط است/آثار شهید مطهری دارای طراوت و سرزندگی خاصی است

سرهنگ پاسدار سیدحسن حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در مصاجبه با خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری یک مبارزه در راه خدا؛ یعنی یک مجاهد فی سبیل الله بود، منتهی جهاد انواعی دارد . یکی از سخت ترین جهاد ها این است که در مقابله با هجوم افکار و فرهنگ های غلط و انحرافی بایستد و بخواهد از حق دفاع کند و با بیان ، با فکر، با منطق و با سلاح زبان و قلم ، ذهن هارا به سمت آنچه درست است هدایت کند .این از آن جهادهای بسیار دشوار است و شهید مطهری این جهاد سخت را سال های متمادی انجام داد.

وی افزود: او انسان بصیری بود ، آدم معمولی نبود . بینش تیزی داشت . به سطح جامعه نگاه میکرد و اشتباهاتی را که در فهم عمومی ملت ما وجود داشت و متاثر از تلفیق دشمنان بود ، میفهمید که چیست و شروع میکرد با آنها مبارزه کردن ، همین مبارزه که مبارزه در راه خدا بود ، کمک بسیار زیادی به پیروزی انقلاب اسلامی ایران کرد.

حسینی اظهار داشت: فکر که درست شود انسان درست عمل میکند ، اعتقاد به یک راه درست که پیدا کرد در آن راه را میپیماید، شهید مطهری به شناخت مردم کمک میکرد که راه را بشناسند. پس به پیروزی این انقلاب و به هدایت این حرکت عمومی کمک کرد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: معلم شهیدی است که امام راحل فرمودند حاصل عمر مبارکشان است و ولی امر مسلمین جهان آثار ایشان را به عنوان مبنای فکری نظام جمهوری اسلامی معرفی نمودند .آثاری که دارای طراوت و سرزندگی خاصی است . و جوابگوی بسیاری از مسائل و نیاز های فکری جامعه میباشد.

وی عنوان کرد: یکی از ترفند های دشمنان درونی و بیرونی ایجاد شک و تردید در انسان است و امروز دشمن با راه اندختن جنگ ترکیبی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه درصد شبهه افکنی و ایجاد تردید در بین نسل جوان جامعه است.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی جهاد تبیین راهکار موثر در مقابله با ان توطعه ما خواهد بود و جوانان انقلابی و مومن در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند و باید با خلوص نیت و فداکاری از دستاورد های نظام اسلامی صیانت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار