مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون:

شهید مطهری سالها با درک صحیح شرایط زمانی، اسلام ناب را تبیین و تبلیغ کرد

حجت الاسلام اسمعیل زاده گفت: باید برای الگو شدن در جامعه از سیره زندگی شهید مطهری بهره برد به طوری که برای تربیت جوانان تعالیم اسلامی را در جامعه ترویج داده و بتوان بستر ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کرد.
کد خبر: ۹۵۰۸۸۲۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
شهید مطهری سالها با درک صحیح شرایط زمانی، اسلام ناب را تبیین و تبلیغ کرد

حجت الاسلام مجتبی اسمعیل زاده ، مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون درگفتگو با خبرنگار بسیج در هامون ضمن تبریک هفته عقیدتی و سیاسی درسپاه و هفته معلم گفت: بسیج در نقطه آرمانی و حد اعلای خود انسانهای کامل از جمله انبیا و اولیای معصوم را در خود جای داده است. از این رو قدم نهادن در این میقات مقدس باید همراه با عزم و جزمی محکم به سوی تعالی همه جانبه باشد و این مهم جز با تزکیه نفس و معرفت علمی و عملی امکان پذیرنیست.

وی با اشاره به این مطلب که آموزش هایی که باظرافت و دقت انتقال دهنده ارزشهای اسلام ناب و اندیشه های درخشان حضرت امام می باشد، بی تردید یکی از کسانی که دراین راه مجاهدانه قدم برداشت علامه شهید مطهری است که در همین مسیر راه خود را یافت! افزود: با حسن گزینش نیروی مقاومت بسیج، سالگرد شهادت این استاد فرزانه« هفته عقیدتی- سیاسی» نام گذاری شده است، چراکه شهید مطهری سالها با درک صحیح شرایط زمانی، اسلام ناب را تبیین و تبلیغ کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون در ادامه به ایمان و بندگی خاص شهید مطهری اشاره کرد و افزود: باید برای الگو شدن در جامعه از سیره زندگی شهید مطهری بهره برد به طوری که برای تربیت جوانان تعالیم اسلامی را در جامعه ترویج داده و بتوان بستر ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کرد.

حجت الاسلام اسمعیل زاده تصریح کرد: دیدار با امام جمعه، برگزاری کارگاه‌های عقیدتی، نشست‌های بصیرتی و عقیدتی در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت همزمان با گرامیداشت هفته عقیدتی سپاه و هفته معلم در هامون برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، کتاب‌خوانی و سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در این شهرستان بیان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون با بیان این مطلب که ترویج و نشر اندیشه‌های شهید مطهری محور برنامه‌های عقیدتی در سپاه و بسیج است، ادامه داد:  شهید مطهری یک عالم اهل تفکر، اندیشه و منطبق با نیازهای جامعه بود.

ارسال نظرات