شهید مطهری تلاش های علمی و عملی را مقدمه ای برای عبادت الهی دانست/ عقیدتی سیاسی روح سپاه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زابل گفت: دین مبین اسلام سرشار از تاکیدات متعدد در فراگیری علم و نشر دانش است و معلمان نیز عاملان به این آموزه های دینی هستند .
کد خبر: ۹۵۰۸۷۷۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، حجت الاسلام والمسلمین رضا محمد زاده سرحدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل در نشست نهضت روشنگری که با موضوع انقلاب با حضور برادران بسیجی در این شهرستان برگزار شد،گفت:  مربیان و مدرسان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج با تبیین ارزشهای اسلامی باید به رسالت دینی خود به خوبی عمل کنند .

وی با اشاره به این مطلب که امروز سپاه پاسداران در جایگاه رفیعی در نظام اسلامی قرار دارد و عقیدتی سیاسی به منزله روح این نهاد مقدس به شمار می رود، افزود: مسئولان و مربیان عقیدتی سیاسی باید از  این جایگاه ارزشمند حفظ و پاسداری کنند.

سرحدی بیان کرد: مربیان امروز رسالتی خطیر را بر عهده دارند و باید با همه توان در برابر تهاجم و مکر دشمنان صف آرایی کرده و در جهت اعتلای اسلام و نظام اسلامی گام بردارند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل ادامه داد: نقش مربیان در تبیین ارزشهای انقلاب مهم است لذا این افراد باید با اخلاق و معنویت نقش هدایتگری و روشنگری خویش را به خوبی ایفا کنند.

سرحدی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت مرتضی مطهری با بیان شخصیت سیاسی و اعتقادی این شهید بزرگوار اظهار داشت: شهید مطهری از معلمین راستینی بود که جایگاه ترکیبی به همه معارف بشری تمام تلاش های علمی و عملی را مقدمه ای برای عبادت الهی دانست و با شهادت عبادت عملی خود را کامل ساخت .

این مسئول نقش معلمان در توسعه جامعه را انکار ناپذیر دانست و تصریح کرد: دین مبین اسلام سرشار از تاکیدات متعدد در فراگیری علم و نشر دانش است و معلمان نیز عاملان به این آموزه های دینی هستند .

ارسال نظرات