خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

شهید مطهری یک فقیه زمان‌شناس، مترقی و آینده پژوه بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، رسالت مربی عقیدتی و هادیان سیاسی را تداوم جریان انقلابی مبتنی بر دین، مکتب امام و اندیشه زلال شهید مطهری (ره) دانست.
کد خبر: ۹۵۰۸۷۱۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

 

شهید مطهری یک فقیه زمان‌شناس، مترقی و آینده پژوه بودبه گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و پاسداشت مقام معلم و مربی، حجت الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به همراه جمعی از معاونین با حضور در معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان بسیج با کارکنان و مربیان این معاونت دیدار نمود.

رضایی با اشاره به فلسفه نامگذاری این هفته، شهید مطهری را فقیه زمان شناس، مترقی و آینده پژوهی معرفی کرد که به تعبیر امامین انقلاب تمام آثار او بدون استثنا آموزنده و مفید است. 

وی سپس با تبیین نقش شهید مطهری در جهاد تبیین، رسالت مربی عقیدتی و هادیان سیاسی را تداوم جریان انقلابی مبتنی بر دین، مکتب امام و اندیشه زلال شهید مطهری (ره) دانست.

رضایی همچنین به ارتباط شهید مطهری با نسل جوان دانشگاهی و جریان سازی او در ترویج اندیشه انقلابی و پاسخ به شبهات سنگینی که در دوره او علیه انقلاب و انقلابیون پخش می‌شد اشاره کرد و گفت: نوآوری، مخاطب شناسی، دلسوزی و شناخت عمیق شهید مطهری از آموزه های دینی، از رموز ماندگاری اندیشه مطهر ایشان بود.

وی با تشریح فرایند تولید محتوای مطهر و استکمال شبکه اندیشه‌ورزی که شهید مطهری بنیان نهاده بودند، خواستار احیاء و تشکیل ستاد بزرگداشت شهید در بسیج مستضعفین با حضور و مشارکت همه دستگاه‌های نقش‌آفرین تعلیم و تربیت شد.

در پایان این مراسم از فعالین این عرصه تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار