معاون امور عمرانی استانداری همدان:

رشد تولید به انرژی برق وابسته است/ اقدامات شرکت توزیع برق استان همدان در تسهیل امر آبرسانی اثربخش بود

همدان- معاون امور عمرانی استانداری همدان در بیان اهمیت امنیت انرژی با اشاره به نامگذاری امسال بر مبنای افزایش تولید توسط مقام معظم رهبری، گفت: رشد تولید در اکثر صنایع تولیدی به انرژی برق وابسته است.
کد خبر: ۹۵۰۸۷۱۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرزاد تیموری امروز در مراسم بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر و روز ملی صنعت برق با اشاره به اهمیت امنیت در زندگی فردی و اجتماعی بر لزوم حفظ آن تاکید و بیان کرد: اگر امنیت کشور، خانواده و محله را نداشته باشیم هیچ بستری در آن شکل نمی‌گیرد.

وی با اشاره به وجود حوزه‌های مختلف امنیت، امنیت انتظامی، امنیت غذایی و امنیت انرژی را مهم برشمرد و بیان کرد: در کشور مبنای بیشتر کار و تلاش بر اساس امنیت انرژی است بنابراین، این امنیت بسیار مهم است که باید در راستای حفظ آن بیش از پیش تلاش کرد.

معاون امور عمرانی استانداری همدان در بیان اهمیت امنیت انرژی با اشاره به نامگذاری امسال بر مبنای افزایش تولید توسط مقام معظم رهبری، گفت: این امر بیانگر اهمیت این موضوع است که رهبری برای حفظ این امنیت دغدغه دارد، و به این دلیل است که رشد تولید در اکثر صنایع تولیدی به انرژی برق وابسته است.

وی با بیان اینکه تامین، تولید و توزیع انرژی برق در کشور در اختیار وزرات نیرو است، تاکید کرد: خوشبختانه این وزرات با درایت، دانش و توانمندی‌هایی که دارد به خوبی از عهده این مسئولیت برآمده است.

تیموری با مقایسه وضعیت انرژی برق و گاز در دوران قبل از انقلاب و بعد از آن، به پیشرفت‌های صورت گرفته در این عرصه اشاره و بیان کرد: امروز در بخش تولید انرژی برق به جایی رسیده‌ایم که صادرات انجام می‌دهیم که وزارت نیرو با این عمل به خودکفایی در تامین منابع مالی رسیده که نشان دهنده تلاش مضاعف مسئولین در این راستا است.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان جزو دستگاه‌های با عملکرد خوب است، تصریح کرد: پرسنل و عوامل این شرکت به خوبی پای کار هستند و با تلاش جهادی و شبانه روزی در کمترین زمان، کار را به نتیجه می‌رسانند.

معاون امور عمرانی استانداری همدان با اشاره به بحران آب در همدان طی سال گذشته به اقدامات اثربخش شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در راستای تسهیل در امر آبرسانی اشاره و عنوان کرد: پروژه بزرگ انتقال آب که بیشتر از ۱۰ سال بلاتکلیف رها شده بود که موجب شد شهر همدان با بحران آب مواجه شود.

وی با تاکید بر اینکه در راستای حل بحران آب با مدیریت خوبی که حاکم شد از ۷۲ حلقه چاه اراضی همدان تامین آب انجام شد، گفت: از این تعداد ۳۲ حلقه چاه با پمپ گازوئیلی کار می‌کردند که با تلاش مضاعف و جهادی شرکت برق به چرخه توزیع آب وصل شدند و طی سه روز کار به نتیجه رسید که از این تجارب در دیگر استان‌ها برای رفع مشکل استفاده شد.

تیموری با بیان اینکه در استان همدان هماهنگی، همدلی و وحدت خاصی بین مسئولین و دستگاه‌ها برای خدمت به مردم و به نتیجه رساندن کار وجود دارد، یادآورشد: امیدواریم در راه خدمت‌راسانی به مردم که همه چیز خود را پای انقلاب و اسلام گذاشتند موفق باشیم.

در پایان این همایش امیر حسین لطفی مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته و گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و روز صنعت برق گفت: رشد تولید بدون شک وابستگی بسیاری به صنعت برق دارد که امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق شعار سال به بهترین  نحو عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار