همزمان با هفته کار و کارگر در زاهدان؛

آیین تجلیل از کارگران، مدیران سلامت محور، خانه های بهداشت واحدهای فرهنگی نمونه سیستان وبلوچستان برگزار شد

با حضور استاندار،مدیران ، کارگران و پیشکسوتان آیین تجلیل از کارگران، مدیران سلامت محور، خانه های بهداشت، ایستگاه های بهتر و واحدهای فرهنگی نمونه سیستان وبلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۸۶۱۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، محمدکرمی، استانداراستان سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک هفته کار و کارگر با اشاره به حل مشکلات جامعه کارگری توسط دستگاه‌های ذیربط گفت: در حال حاضر در استان معادن زیادی وجود دارد که از بهره برداران آنها خواسته شده تا قبل از هرگونه اقدامی نسبت به ایجاد، صنایع تبدیلی در کنار معادن داشته باشند تا از خروج مواد معدنی خام از استان جلوگیری شود.

وی در ادامه بااشاره به کسب مهارت های بروز همراه با توسعه فناوری‌های نوین، به توسعه مراکز فنی و حرفه ای و توجه به این امر تاکید کرد.

 در بخشی دیگر ازاین مراسم، آرامش مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی به ارائه گزارشی از وضعیت کارگران این مجموعه پرداخت و تقاضای مساعدت و همکاری سایر دستگاههای در رفع مشکلات کارگران را کرد .

اکبری نماینده جامعه کارگران استان نیز، ضمن بیان مشکلات جامعه کارگری و بازنشستگان استان خواستار رسیدگی به مشکلات اقتصادی، اجتماعی و به ویژه مسکن و نحوه قرار داد با آنها شد.

احسانفر مدیرعامل کارخانه سیمان سیستان هم ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جامعه کارگری مجموعه تحت پوشش، به بیان نحوه برون رفت از وضعیت وخیم اقتصادی کنونی پرداخت و افزود: تلاش و کار شبانه روزی باید در دستور کار همه ی ما و به ویژه کارگران باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار