فرمانده سپاه امام رضا (ع)

پیام بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی

سرهنگ زارعی تبار بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج پیامی صادر نمودند.
کد خبر: ۹۵۰۸۵۰۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

پیام بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ، فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی پیامی به شرح زیر صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم 

هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی تبیین و ترویج خالصانه اهداف والای اسلام ناب محمدی (ص) و اعتلای فرهنگ غنی شیعه و مبارزه با انحرافات فکری و اعتقادی است و تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه و بسیج می‌تواند انسان‌هایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیشروندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی نقش فعّال ایفا نموده و در عرصه‌های مختلف پیشگام باشد.
موفقیت روز افزون و مستمر این نهاد ارزشمند نظامی و مکتبی در راستای تقویت ارزش‌های معنوی و تربیت جوانان مصمم و متدین در اجرای ماموریت‌ها و وظایف محوله، مرهون تعالیم و آموزه‌های فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) است.
برای رسیدن به این اهداف بلند، باید ارتقای معنویت، بصیرت دینی، روحیه جهادی، انقلابی و ولایت مداری پاسداران و بسیجیان همواره در صدر برنامه های سپاه و بسیج مورد توّجه قرار گیرد.
لذا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم، از زحمات تمامی معلمان، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روز افزون همه این عزیزان را در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت در ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم(عج) و پیروی از تدابیر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می نمایم. 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار