پیام رئیس سازمان بسیج‌مستضعفین به مناسبت هفته کار و کارگر

کد خبر: ۹۵۰۸۵۰۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج‌مستضعفین به مناسبت هفته کار و کارگر پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم:
الْعِبَادَةُ عَشَرَةُ أَجْزَاءٍ تِسْعَةُ أَجْزَاءٍ فِي طَلَبِ الْحَلَال
عبادت ده جز است که نه جز آن در کار و تلاش برای به دست آوردن روزی حلال است .مستدرك الوسائل و مستنبط المسائل ج‏۱۳


کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه هاي‌ زندگی جامعه و امتداد رگه هاي‌ حیات در مجاری هستی است ، کار مایه حیات زندگی است چشمه سارِ زلال زندگی با کار، جلا و روشنی مییابد و کارگران پیشگامان این حیاتِ بدیع و نشاط آفرینند .

در واقع کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود، توسعه و پیشرفت، رونقی دو چندان خواهد یافت.

نهم ارديبهشت سالروز ورود پیکر سردار شهید عبدالحسين برونسي به میهن اسلامیمان است که به عنوان نماد یک کارگر در تراز انقلاب اسلامی شناخته شده است و این روز در هفته کار و کارگر و نیز این روز به عنوان روز بسیج کارگری نام گرفت .نام نهادن یک روز به نام روز کارگر نشات گرفته از اهمیت جایگاه کار و کارگر در اقتصاد کشور است و انشالله امسال نیز طبق فرمایش مقام عظماي ولايت امام خامنه‌اي عزيز (مد ظله العالي) که سال مهار تورم و رشد تولید می باشد با همیاری کارگران و کارفرمایان و صاحبان کارگاه ها و کارخانجات مجاهد و پرتلاش، از این برهه تاریخی نیز با موفقیت گذر خواهیم کرد.
همچنین فرامین معظم له در دیدار روز گذشته چراغ راه بسیجیان در جنگ اقتصادی خواهد بود.

اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به تلاش‌ها و زحمات کارگران عزيز، هفته کارگر را به جامعه کار و تولید و تلاشگران این عرصه صميمانه تبريک و تهنيت عرض مي‌نمائيم. موفقيت روزافزون شما را از درگاه احديّت مسئلت دارم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رییس سازمان بسيج مستضعفين

ارسال نظرات
آخرین اخبار