نواخته شدن زنگ فرهنگ کار در هنرستان دکتر حاجی زاده شهرستان هامون بمناسبت هفته کار و کارگر

بمناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر و با هدف آشنایی دانش آموزان به عنوان نیروی کار آینده با مشاغل در راستای قدرشناسی از جامعه کارگری؛ زنگ فرهنگ کار در هنرستان دکتر حاجی زاده شهرمحمدآباد به صدا درآمد.
کد خبر: ۹۵۰۸۴۹۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از هامون، بمناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر با هدف آشنایی دانش آموزان به عنوان نیروی کار آینده با مشاغل و اهمیت بیش از پیش به این روز و در راستای قدرشناسی از جامعه کارگری؛ با حضور مهندس حاجی حسینی فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان و شرکت مربیان و هنرجویان "زنگ فرهنگ کار" در هنرستان دکتر حاجی زاده شهرمحمدآباد به صدا درآمد.

 حاجی حسینی، فرماندار شهرستان در این آیین نقش کارگران را در تحقق شعار سال برجسته دانست و افزود: کارگران رکن اصلی رشد و رونق تولید کشور هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه اظهار داشت: فرهنگ کار به درستی در جامعه نهادینه نشده است چنانکه برخی کار و اشتغال را فقط استخدام در ادارات دولتی می دانند.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ کار،مهارت آموزی نیروی کار آینده را ضروری دانست و افزود :شهرستان از ظرفیت های خوبی برخوردار است و همه ما وظیفه داریم در جهت اشتغال و توسعه شهرستان از این ظرفیت ها استفاده نماییم.

گفتنی است در پایان این مراسم فرماندار و هیات همراه از کارگاه صنایع دستی این هنرستان نیز بازدید نمودند که فرماندار درحاشیه این بازدید احیاء هنرهای سنتی و صنایع‌دستی بومی را از اقدامات خوب و شایسته دانست و گفت : صنایع‌دستی می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری را فراهم آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار