خبرهای داغ:
توسلی خبر داد

تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به راه همدان ـ گل تپه ـ علیصدر

همدان-نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: راه همدان ـ گل تپه ـ علیصدر یکی از پروژه‌هایی است که ماده ۲۳ آن با پیگیری‌های مداوم اخذ شده و در حال حاضر ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.
کد خبر: ۹۵۰۸۴۲۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فتح الله توسلی در  شورای اداری لالجین ضمن تبریک سالروز گرامیداشت روزشورا اظهار کرد: از تلاش‌های امام جمعه و بخشدار  لالجین برای پیگیری رفع مشکلات لالجین تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه حضور در مناطق، گفتگو بدون واسطه با مردم است، گفت: از مدیران خواهش می‌کنیم که به صورت میدانی و سرزده  بازدید کنند و مشکلات را ببینند؛ در کارتابل‌ها بخشی از مشکلات منعکس می‌شود و نیاز به حضور میدانی است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظایف نماینده قانون‌گذاری و نظارت است، افزود: بنده کمک کار شما مدیران و در کنار شما هستیم و برای حل مشکلات مردم از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

وی ادامه داد: راه همدان ـ گل تپه ـ علیصدر یکی از پروژه‌هایی است که ماده ۲۳ آن با پیگیری‌های مداوم اخذ شده و در حال حاضر ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

توسلی با اشاره به اینکه تاکنون سه بار مناقصه برای این پروژه برگزار شده است، گفت: نوسانات ارزی باعث شده که به راحتی پیمانکار پروژه را شروع نکند و مجدد جلساتی برگزار شده است که شروع و به نتیجه خواهد رسید.

وی افزود: مشکل واحد‌های تولیدی لالجین به ویژه مالیات باید بررسی شود و معافیت‌های مالیاتی برای واحد‌های تولیدی صنایع دستی لحاظ شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: در جذب اعتبارات؛ این هنر مدیر است که از منابع مختلف بتواند اعتبار جذب کند.

وی گفت: مدیران باید برای آغاز پروژه‌ها پیگیر باشند و درصد پیشرفت داشته باشند تا بتوانیم تحول در منطقه ایجاد کنیم و هر جا هم  که نیاز بود اعلام بکنند.

توسلی با بیان اینکه سفر مسئولین به منطقه برکت دارد، افزود: در سفر معاون  راهداری کل کشور قریب به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار اخذ شد و در سفر معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار گرفته شد.

وی افزود: هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد به عنوان خدمتگزار مردم هستیم و این توفیق خدمتگزاری را باید قدر بدانیم.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مشکل اوقاف لالجین و کبودراهنگ اشاره کرد و گفت: برای حل مشکل اوقاف جلسات متعدد و مداوم در وزارتخانه‌های اقتصاد، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد و بنده برگزارشده و پیگیرهستیم که بتوانیم موضوع معاوضه زمین در یکی از استان‌ها را داشته باشیم و اگر این موضوع حل شود یکی از مشکلات اصلی لالجین حل خواهد شد.

وی همچنین در ادامه پیگیری مشکل اوقاف، راه ینگیجه، فاضلاب لالجین و شهرک صنعتی را چهار اولویت اساسی خود در پیگیری مشکلات لالجین  دانست و گفت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نعمت است و رفع مشکلات مردم یک تکلیف است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات