خبرهای داغ:
حجت الاسلام رضایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

بسیجیان باید کتب شهید مطهری را فرابگیرند/حراست از آرمان‌های انقلاب از رسالت‌های سپاه است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه امام راحل بر تمام آثار شهید مرتضی مطهری صحه گذاشتند، گفت: پاسداران و بسیجیان این کتب را فرا می‌گیرند تا بهتر بتوانند از انقلاب اسلامی و آرمان بلند امام راحل و مقام معظم رهبری حمایت کنند.
کد خبر: ۹۵۰۸۲۳۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

بسیجیان باید کتب شهید مطهری را فرابگیرند


حجت الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرگزاری بسیج نخست بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی بسیج و سپاه، اظهار کرد: به همت مسئولان و نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین مراسم گرامیداشت یاد و خاطره  استاد شهید مرتضی مطهری با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا به برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: ایام شهادت این مرد بزرگ را در سپاه پاسداران به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده و همایش تجلیل و تکریم استاد شهید مطهری و تأثیری که در سلامت فکری انقلاب اسلامی داشتند، برگزار شد و از تعدادی مربیان هادیان سیاسی و مربیان آموزش عقیدتی سیاسی هم تجلیل بعمل آمد.

امام راحل برای دفاع از اسلام و انقلاب، سپاه پاسداران را تشکیل دادند

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه امام راحل برای دفاع از اسلام و انقلاب، سپاه پاسداران را تشکیل دادند، حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را از رسالت سپاه برشمرد و با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان باید با معارف اسلامی هر چه بیشتر آشنا باشند، گفت: صحت و سلامت معارف باید از زبان علمای ربانی بیان شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه امام راحل بر تمام آثار شهید مرتضی مطهری صحه گذاشتند، اظهار داشت: پاسداران و بسیجیان این کتب را فرا می گیرند و به این محتوای معارف توجه می‌کنند تا بهتر بتوانند از انقلاب اسلامی و آرمان بلند امام راحل و مقام معظم رهبری حمایت و دفاع کنند.

ت/۲۶۲۳
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار