خبرهای داغ:

لزوم تسهیل در پرداخت وام ازدواج جوانان/ طلب ۱۴ هزار میلیارد تومانی خوزستان در بحث حق آلایندگی

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: وام ازدواج جوانان باید تسهیل پیدا کند و به سرعت در اختیار آن‌ها قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۰۸۱۵۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان  در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه فعالان اقتصادی اظهار کرد: باید در هر شهرستان سه طرح که در شان و انتظار مردم است در اولویت قرار بگیرد. طرح‌هایی که آغاز و پایان هر کدام در همین دولت رقم بخورد.

 

وی افزود: بحث مسکن یکی از مسائل مهم است و هزینه های آن مردم و جوانان را آزار میدهد و باید وامی جهت این موضوع اختصاص یابد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: وام ازدواج جوانان باید تسهیل پیدا کند و به سرعت در اختیار انها قرار بگیرد.

 

طلب ۱۴ هزار میلیارد تومانی خوزستان در بحث حق آلایندگی

 

در ادامه نیز قاسم ساعدی نماینده مردم شهرستان دشت آزادگان و هویزه گفت: درخواست داریم مجمع نمایندگان خوزستان و نمایندگان خبرگان جلسه‌ای را جهت بررسی مصوبات سفر رییس جمهور تشکیل دهند. 

 

وی با اشاره به اینکه قطب کشاورزی ایران در استان خوزستان است افزود: سرانجام دادن به پروژه آبرسانی غدیر جای تقدیر دارد اما لازم آب غدیر به ویره در شهرهای آبادان و خرمشهر به پایداری برسد.

 

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه گفت: از رییس جمهور درخواست داریم دستور قاطع به دستگاه‌های استان بدهد تا در بحث اشتغال از جوانان استان استفاده کند و نگذارند این فرصت‌ها از جوانان گرفته شود

 

وی ادامه داد: خوزستان بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان حق آلایندگی طلب دارد اما دو قسط داده شده و مابقی آن مانده است که اگر کامل پرداخت شود میتوان با آن پروژه‌های استان را تکمیل کنیم 

 

ساعدی تصریح کرد: درخواست داریم مصوبات سفر بررسی ویژه شوند چرا که مردم منتظر هستند که ببیند ماحصل سفر رئیس جمهور چه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار