خبرهای داغ:
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان خبر داد

گرامیداشت هفته سلامت با شعار «سلامت برای همه» در همدان

همدان-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: گرامیداشت هفته سلامت سال ۱۴۰۲ با شعار «سلامت برای همه» همزمان با سراسر کشور و با اجرای برنامه‌هایی متنوع برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۷۸۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عبداله جعفری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت به تمامی دست اندرکاران و تلاشگران حوزه بهداشت و سلامت در کشور به ویژه مراقبین سلامت مدارس، به نقش پر رنگ مراقبین سلامت در ارتقای دانش و آگاهی آینده سازان میهن اسلامی و رشد و گسترش مفاهیم سلامت در سطح جامعه و خانواده‌ها با استفاده از ظرفیت همسالان و سفیران سلامت دانش آموزی اشاره و اظهار کرد: با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هفته سلامت از تاریخ ۹ تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: گرامیداشت هفته سلامت سال ۱۴۰۲ با شعار «سلامت برای همه» همزمان با سراسر کشور و با اجرای برنامه‌هایی متنوع برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع در مدارس با محوریت شعار سال، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی نیز در مدارس و ادارات تابع استان، همزمان با مراسم نمادین هفته سلامت اجرا و از منتخبین شهرستانی و استانی این جشنواره تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های غذای سالم، صبحانه سالم و همایش‌های کوهپیمایی و پیاده‌روی از جمله برنامه‌هایی است که در هفته سلامت در سطح مدارس برگزار می‌شود.

جعفری به نقش هفته سلامت و اهمیت موضوع سلامت اشاره و عنوان کرد: هفته سلامت مناسبتی است که هر سال مصادف با سالروز تاسیس سازمان جهانی بهداشت گرامی داشته می‌شود که در سال جاری نیز تمرکز شعار این هفته بر روی سلامت برای همه خواهد بود، زیرا سلامتی از دغدغه‌های بسیار مهم برای هر فرد و جامعه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات