پیام تبریک فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بمناسبت روز بسیج کارگران و کارخانجات

زنجان - فرمانده سپاه استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج کارگران و کارخانجات بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۷۶۴۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سردارجهانبخش کرمی،فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج کارگران و کارخانجات بیانیه ای صادر کرد.

پیام تبریک فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بمناسبت روز بسیج کارگران و کارخانجات

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام رضا ( ع ) فرمودند: ان الذی یطلب من فضل الله ما یکف به عیاله اعظم اجر من المجاهد فی سبیل الله(تحف العقول ص808)

کسی که برای تامین معاش خانواده مار و کوشش می کند،از مجاهد راه خدا اجر بیشتری دارد.

جامعه ی بزرگ کارگری و کارفرمائی همواره از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه ها به ویژه اقتصادی نقش خود را به خوبی ایفا نموده و درخشنده ترین دوران آن ، ایثارگری کارگران و تقدیم 14000 شهید والامقام به انقلاب اسلامی بوده است .

نهم اردیبهشت ماه سال 1390 سالروز بازگشت پیکر مطهر سردار شهید عبدالحسین برونسی اسوه کار و پیکار به روز بسیج کارگران و کارخانجات نامگذاری شده است .

بدون تردید کار و کارگر به عنوان یک حلقه بی بدیل از شور ، نشاط ، امید و به منزله نیروی محرکه چرخه ی اقتصاد نقشی برجسته و ویژه را در هر کشور رقم می زند، این روزها بهانه ای است تا تلاش جامعه کار و کارگر را پاس بدارند و از خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف ، صدیق و صبوری که با ظهور خلاقیتها و آشکار نمودن استعدادها و نبوغ خود همواره به عنوان نقش آفرینان عرصه کار و تولید عزت و عظمت کشورشان را رقم زده اند، قدردانی کنند . کارگرانی که به عنوان ستون اصلی اقتصاد و تولید کشور نقش اساسی ایفا کردند تا چرخه اقتصاد از حرکت نایستد .

این روز تداعی تلاش جهادگونه مردم ایران در جنگ اقتصادی است . مجاهدت های مدام ، شبانه روزی و ایثارگرانه که هدفی جز پیشرفت کشور در پس آن وجود ندارد ، امسال نیز طبق فرمایش امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) با کمک کارگران و کارفرمایان، مهار تورم و رشد تولید را به بهترین نحو رقم زده و در این کارزار اقتصادی اجازه توقف چرخ تولید را به دشمن نخواهیم داد .

سپاه انصارالمهدی ( عج ) استان زنجان ضمن  تبریک و گرامیداشت روز کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات، با تمام توان و با اتکال به قدرت بی نهایت الهی در حمایت از کارگر و کارفرمایان ایرانی خواهد کوشید و در راستای رسالت خویش که همان اعتلای ایران اسلامی است از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد .

 

  جهانبخش کرمی                                                                                                                          

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

ارسال نظرات
آخرین اخبار