خبرهای داغ:
مفتح در گفتگو با خبرگزاری بسیج مطرح کرد؛

سپاه و بسیج در خدمت به مردم پیشتاز هستند

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: سپاه و بسیج از دوران دفاع مقدس تا امروز در بحث خدمت به مردم عزیز ایران پیشتاز هستند.
کد خبر: ۹۵۰۷۶۴۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

مجموع مبنای قانونی تشکیل سپاه اصل قانون اساسی است/ پیشتازی سپاه و بسیج در خدمت به مردم

محمد مهدی مفتح عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص جایگاه سپاه پاسداران، اظهار کرد:سپاه پاسداران، یک ارگان رسمی کشور است که در اصل ۱۵۰قانون اساسی به این نکته اشاره شده و در مجموع مبنای قانونی تشکیل سپاه اصل قانون اساسی است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس افزود: سپاه پاسداران مورد توجه و اعتماد ملت بزرگ ایران بوده و دستاوردهای این نهاد انقلابی برای مردم ارزشمند است.

مفتح با اشاره به فرمایش تاریخی امام خمینی(ره):«اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»، تصریح کرد: افراد مؤمن،متدین و فداکاری در بدنه سپاه پاسداران و بسیج داشته و داریم.

اخلاص؛ ستون خیمه سپاه و بسیج

اخلاص در اقدامات سپاه و بسیج در ابعاد مختلف موج می زند

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با اشاره به دستاوردهای سپاه پاسداران برای نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران، اخلاص را ستون خیمه سپاه و بسیج برشمرد و اضافه کرد: اخلاص در اقدامات سپاه و بسیج در ابعاد مختلف موج می زند.

مفتح با بیان اینکه جایگاه سپاه پاسداران در کنار تبدیل شدن به یکی از اضلاع مهم ایجاد بازدارندگی برای کشور در مقابل تهدیدات دشمن در قلوب ملت ایران توسعه پیدا کرده است، اظهار داشت: سپاه و بسیج از دوران دفاع مقدس تا امروز در بحث خدمت به مردم عزیز ایران پیشتاز هستند.

 

ت/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها