مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا خبر داد:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۲۵ شرکت برتر مازندران / برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در مراکز تولیدی

ساری-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا گفت: در هفته کار و کارگر ۲۵ شرکت برتر استان از نشان اقتصاد مقاومتی برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۰۷۶۴۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور : سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در دیدار اعضای کمیته کارگری با حجت‌الاسلام محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران به عناوین برنامه‌های هفته کار و کارگر اشاره کرد و گفت: همایش روز کار و کارگر ۱۱ اردیبهشت در استان مازندران برگزار می‌شود.

حسینیان با بیان اینکه محافل انس با قرآن به عنوان پیش برنامه هفته کارو کارگر در چند شرکت مهم استان در ماه مبارک رمضان برگزار شد، افزود: همایش الگوی زن مسلمان ایرانی روز پنج‌شنبه گذشته با حضور ۳۰۰ کارگر زن در شهرستان قائمشهر برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا به اجرای برنامه‌های خودحفاظتی از مجموعه‌های تولیدی استان اشاره کرد و ادامه داد: هر پنج‌شنبه مدیران مربوطه در مراکز تولیدی حضور یافته و مشکلات را بررسی و مرتفع می‌کنند.

حسینیان توزیع سبد‌های کمک‌های مومنانه را از دیگر برنامه‌های این هفته در استان عنوان کرد و افزود: بسیج کارگری ۸ اردیبهشت در میعادگاه‌های نماز جمعه حضور پیدا می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا افتتاح خانه‌های محروم با محوریت شهرستان تنکابن در هفته کار و کارگر خبر داد و گفت:سال قبل ۲۶ منزل مسکونی برای نیازمندان توسط بسیج کارگری تحویل شد.

حسینیان برگزاری جشنواره بومی و محلی با هدف امیدآفرینی و شور و نشاط را از دیگر برنامه‌ها این هفته اعلام کرد و افزود: پویش نذر خون از دیگر برنامه‌ها هفته بسیج کارگری است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا به تفاهم‌نامه سازمان بسیج کارگری با سازمان دانش‌آموزی مازندران هم اشاره کرد و گفت: مقرر شد دانش‌آموزان در قالب اردو از  واحد‌های تولیدی و‌کارخانجات بازدید کرده تا دستاورد‌های انقلاب اسلامی را از نزدیک مشاهده کنند.

او تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی دائما تلاش دارند یأس و ناامیدی در دل جوانان و نوجوانان ایجاد کنند وظیفه ماست که دانش آموزان را با دستاوردهای صنعتی جمهوری اسلامی در این چهار دهه آشنا کنیم و  لازم است ببینند که در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه صنعت در چه جایگاهی قرار داریم.

حسینیان در ادامه با اشاره به برگزاری  نشست‌های جهاد تبیین از اعطای نشان‌اقتصاد مقاومتی به ۲۵ شرکت برتر استان هم خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم ۷ اردیبهشت هم‌زمان با هفته کار و کارگر در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار