خبرهای داغ:
در جریان دومین سفر رئیس جمهور به خوزستان؛

سامانه «۱۱۱» برای ثبت درخواست های خوزستانی‌ها آمادگی دارد

- استاندار خوزستان گفت: در راستای انعکاس سخنان و درخواست‌های مردم خوزستان از رئیس جمهور و هیئت دولت، سامانه «۱۱۱» برای ثبت درخواست های خوزستانی‌ها آمادگی دارد.
کد خبر: ۹۵۰۷۵۶۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز چهارشنبه به استقرار نمایندگان ادارات مختلف استان خوزستان در مرکز سامانه تلفنی ۱۱۱ برای رسیدگی به درخواست‌های مردم از رئیس جمهور اشاره کرد و خبر داد: در سایر دستگاه‌های استان نیز نمایندگانی از سوی وزارتخانه‌های مختلف برای رسیدگی حضوری به مطالبات مردم مستقر شده‌اند.

 

استاندار خوزستان افزود: مردم می‌توانند برای ارائه مطالبات خود به صورت تلفنی با سامانه ۱۱۱ تماس بگیرند یا حضوری به محل اعلام شده از سوی دستگاه‌های اجرایی مراجعه کنند.

 

وی گفت: درخواست مطرح شده از طریق سامانه ۱۱۱ پس از ثبت و طبقه بندی، به دفتر ریاست جمهوری، استانداری و وزارتخانه‌های مرتبط تحویل داده می‌شود و مردم پس از دریافت کد رهگیری می‌توانند از نتایج رسیدگی به مطالبات خود مطلع شوند.

 

استاندار خوزستان تاکید کرد: فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان می‌توانند از امروز تا جمعه هشتم اردیبهشت از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به میزهای تخصصی نمایندگان وزرای مربوطه برای پیگیری فعالیت‌ها و طرح مطالبات خود مراجعه کنند.

 

حسینی محراب گفت: فعالیت سامانه تلفنی ۱۱۱ از امروز تا جمعه در ساعات ۸ صبح آغاز و تا ۲۱:۳۰ شب برای پاسخگویی به مطالبات مردمی ادامه دارد.

سامانه «۱۱۱» برای ثبت درخواست های خوزستانی‌ها آمادگی دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار