امام جمعه شهرستان سراوان:

فرامین رهبری نقشه راهی برای نجات از مشکلات اقتصادی و معیشتی است

بحجت الاسلام بامری گفت: اید همه بسترها برای از بین بردن تورم و گرفتاری ها معیشتی از بین برود و همه بسترها برای رشد تولید فراهم گردد، اگر تورم مهار شود و تولید رو به رشد گردد آنجاست که اشتغال و ارزانی و راحتی و رفاه در بین جامعه و مردم ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۷۴۵۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری، امام جمعه سراوان در خصوص شعار سال گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی هر سال در ابتدای آغاز سال جدید بر اساس دغدغه ای که دارند یک شعاری را برای پیشرفت کشور انتخاب و سال را با اون شعار نامگذاری می کنند، در پیام نوروزی رهبرمعظم انقلاب چند نکته اساسی وجود دارد که باید به آنها به صورت خاص توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه در این نامگذاری از اقتصاد به عنوان مساله اصلی و محوری کشور در سال جاری نام برده شده است، افزود: شعار مهار تورم و رشد تولید شعاری است که باید همه دست اندر کاران و مسیولین با تمام امکانات برای محقق شدن این شعار تلاش داشته باشند.

حجت الاسلام بامری با تاکید بر این مطلب که تحریم های ناجوانمردانه و آثار مخرب اقتصادی آن و بحران بهداشتی کووید ۱۹ در ایجاد وضع موجود بی تاثیر نبوده، ادامه داد: امروز هر آنچه که رهبر فرزانه انقلاب در هر زمینه ای مسأله ای را فرمودند نقشه راهی بود که خیلی از مشکلات و گرفتاری ها را از سر راه برداشته است .

امام جمعه شهرستان سراوان بیان کرد: امسال هم با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی تورم که در کشور وجود دارد سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است .

این مسئول اظهار داشت: باید همه بسترها برای از بین بردن تورم و گرفتاری ها معیشتی از بین برود و همه بسترها برای رشد تولید فراهم گردد، اگر تورم مهار شود و تولید رو به رشد گردد آنجاست که اشتغال و ارزانی و راحتی و رفاه در بین جامعه و مردم ایجاد می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار