«شهید جانی بت اوشانا» از هموطنان آشوری پس از تشییع در تهران در اسلامشهر خاکسپاری می شود

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مراسم تشییع «شهید جانی بت اوشانا» شهید تازه تفحص شده و از ادیان آشوری پس از تشییع در تهران در اسلامشهر به خاک سپرده می شود.
کد خبر: ۹۵۰۷۳۷۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

سردار باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مراسم وداع با پیکر«شهید جانی بت اوشانا» روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در معراج شهدای تهران   برگزار خواهد شد و عموم مردم شهید پرور و انقلابی می توانند در این مراسم شرکت کنند.

وی افزود: همچنین روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت مراسم وداع در پادگان ۰۱ ارتش برگزار خواهد شد و تشییع پیکر مطهر شهید در روز جمعه ۸ اردیبهشت بعد از نماز جمعه تهران برگزار و برای خاکسپاری به اسلامشهر منتقل خواهد شد.

سردار باقرزاده، خاطرنشان کرد: برنامه اختصاصی کلیسا نیز طبق آیین مذهبی آشوریان بعد از نماز جمعه در کلیسای حضرت یوسف برگزار می‌گردد.

 جلسه هماهنگی و بازدید از محل تدفین به منظور مراسم تشییع شهید وطن جانی بت با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر ، سردار سعیدی جانشین کمیته جستجوی مفقودین و سرهنگ رنگین مسئول معراج شهدا در سپاه ناحیه اسلامشهر برگزار شد.

  پیکر این شهید بعد از نماز جمعه تهران به آرامستان آشوریان(ابتدای شهرک امام حسین (ع) )شهرستان اسلامشهر برای تشییع و تدفین انتقال می یابد و ساعت 16 در آرامستان آشوریان به خاک سپرده می شود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار