امام جمعه شهر اهرم درخطبه های نمازجمعه:

سپاه پاسداران مولود انقلاب است

حجت‌الاسلام پهلوزاده درخطبه های نمازجمعه این هفته شهر اهرم گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب و بنیانگذار سپاه هم بنیانگذار انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۰۶۷۴۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام حبیب پهلو زاده امام جمعه شهر اهرم درخطبه های نمازجمعه شهر اهرم ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران توسط امام خمینی(ره)گفت:دوم اردیبهشت سالروز فرمان حکیمانه حضرت امام راحل رضوان الله تعالی علیه مبنی بر تأسیس سپاه پاسداران انقالب اسلامی در سال ۱۳۵۸ است. سپاه پاسداران مولود انقلاب و موسس و بنیانگذار سپاه هم بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهر اهرم در ادامه سپاه را حافظ انقلاب اسلامی دانسته و افزود:طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی، سپاه را نگهبان انقلاب و برای پاسدار آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی میداند . گرچه عده ای که اسلام آنها اسلام حداقلی و اسلام سازشکار بوده درکنار منافقین وکفار در ر این ۴دهه راهبردشان سپاه هراسی است. اما به حول و قوه الهی سپاهمصداق اسلام حداکثری بوده و هست.

امام جمعه شهر اهرم مرزهای سپاه را برای نمازگزاران تشریح کرد وگفت:همانطور که انقلاب به مرز ها محدود نیست سپاه هم به مرزها محدود نمی شود و هرکجا ندای مسلمان و غیر مسلمانی به کمک بلند شده است درحد توان به یاری آنها شتافته است.

ایشان نقش سپاه را درجریان فتنه های داخلی وجهانی اینگونه تشریح کردند که:همه مردم و همه دوستان و دشمنان انقلاب بویژه در قضیه فتنه ها و جریان سیاه داعش به وضوح به حکمت فرمان و فرمایش حضرت امام رضوان الله تعالی علیه رسیده اند که می فرمایداگر سپاه نبود، کشور نبود و همچنین من ازسپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم بر نیمگردد.

امام جمعه شهر اهرم درپایان ضمن تبریک فرارسیدن ۲اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران، به پاسداران سپاه امام علی (ع) شهرستان تنگستان گفت:این افتخارات را به همه سبز پوشان مدافع حریم ولایت و انقلاب بویژه پاسداران عزیز سپاه امام علی علیه السلام تنگستان تبریک عرض میکنم و ان شاء الله خار چشم و استخوان در گلوی دشمن خواهند بود وان شاء الله به مدد الهی و به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قدس آزاد و طومار رژیم صهیونسیتی در هم پیچیده خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار