خبرهای داغ:

قانون حجاب و عفاف به نفع جامعه است و همه باید تابع باشند/مسئولین به بخش بسطام توجه کنند

شاهرود_ امام جمعه شهر بسطام گفت: قانون حجاب تمام و کمال به نفع کل جامعه بویژه بانوان محترم است و همه باید تابع این قانون الهی باشند.
کد خبر: ۹۵۰۶۷۰۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

قانون حجاب و عفاف به نفع جامعه است و همه باید تابع باشند/مسئولین به بخش بسطام توجه کنندبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام سید علی رضوی نسب امام جمعه بخش بسطام شهرستان شاهرود در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به میزبانی مصلی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) و در آخرین روز از ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ضمن قبولی طاعات و عبادات همه، این روز پایانی را قدر شمرده و از درگاه خداوند طلب مغفرت نمایید.
امام جمعه شهر بسطام با توضیح احکام فطریه بیان کرد: از آنجا که میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم است، مبلغ آن برای فطریه بدل از آرد شصت (۶۰) هزار تومان است.
رضوی نسب در ادامه خطبه‌ها از نیروی انتظامی و متولیان حجاب و عفاف و طرح برخورد با بی حجاب‌ها و اجرای قانون عفاف و حجاب تشکر نموده و اظهار کرد: قانون حجاب تمام و کمال به نفع کل جامعه بویژه بانوان محترم است و همه باید تابع این قانون الهی باشند.
امام جمعه بسطام گفت: در پی تشدید درگیری‌ها میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها پس از یورش نظامیان صهیونیست به نمازگزاران و معتکفان در مسجدالاقصی، نخست وزیر رژیم اسرائیل مجبور به عقب‌نشینی شد و دستور داد تا از ورود یهودیان به مسجد الاقصی تا پایان ماه مبارک رمضان جلوگیری شود، که این مسئله نشان از اقتدار جبهه مقاومت دارد.
رضوی نسب در پایان خطبه‌ها با تقدیر از زحمات بخشدار سابق بسطام و عرض تبریک برای انتصاب بخشدار جدید ضمن گلایه از استاندار سمنان بیان کرد: بخش بزرگ بسطام، مهم‌ترین بخش استان سمنان و یکی از غنی‌ترین بخش‌های کشور است، لذا از مسئولین استانی و شهرستانی انتظار می‌رود، امام جمعه و مسئولین بخش بسطام بدون دخالت در انتخاب شخص از حضور مسئول جدید آگاه باشند.
شایان ذکر است، علی اصغر خانی، نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی پیش از خطبه‌ها به ارائه گزارشی از اقدامات مجلس در خدمت به مردم پرداخت.

قانون حجاب و عفاف به نفع جامعه است و همه باید تابع باشند/مسئولین به بخش بسطام توجه کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها