خبرهای داغ:
استاندار خوزستان؛

مردم، قدرت خود را با حضور در مراسم عید فطر به نمایش بگذارند

حسینی محراب گفت:از مردم می خواهیم با حضور در عید فطر و جشن های به این مناسبت اصناف و بازاریان و عموم مردم ولایت مدار با قدرت حضور پیدا کنند
کد خبر: ۹۵۰۶۱۸۴
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ حسینی محراب استاندار خوزستان در مراسم اختتامیه برنامه های  قرآنی سپاه حضرت ولی عصر (عج)خوزستان با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عید فطر گفت: کارهای قرآنی در استان ما خیلی قوی، چه برای حفظ و برای آموزش صورت می گیرد.

استاندار خوزستان گفت: امروز در تقدیر از قاریان حضور یافتیم و امیدواریم قاریان بهتر از گذشته کارها را دنبال کنند.

وی با اشاره به عید فطر گفت: از مردم میخواهیم با حضور باشکوه خود در جشن عید فطر و سایر جشن هایی که به این مناسبت در استان انجام می شود و همه اصناف و اکناف با بزرگترین قدرت و نمایش به منصه عمل در آیند.

 

استاندار خوزستان در ادامه گفت:  در حوزه زیر سازی راه‌ و آب خوزستان شدیداً نیازمند توسعه است که در دولت جدید این اقدام به شکلی جدی تر در حال پیگیری است.

 

او افزود که ۳ خط لوله از مبدءهای آبی مانند سدها و رودخانه ها آغاز شد که از پارسال خط غدیر از دز تا آبادان و خط فدک از حوزه کارون ۳ راه اندازی شد.

 

آقای حسینی محراب ادامه داد: راه اندازی خط اول آبرسانی برای اهواز نیز آغاز شده و ۵۴ درصد آن به اتمام رسیده اما بخشی از آن باقی مانده است.

 

استاندار خوزستان سختی و شوری آب رودخانه دز را عدد ۴۰۰ بیان کرد در حالی که سختی آب کارون در برخی مقاطع تا ۲ هزار نیز می‌رسد و از این منظر جریان آب دز سالم ترین و گوارا ترین آبی است که در اختیار مردم و شهروندان قرار می‌گیرد.

 

عالی ترین نماینده دولت در خوزستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود بحران‌های هویتی را یکی از مشکلات مهم برخی جوامع برشمرد که به دلیل هیمنه تبلیغاتی غرب رخ می‌دهد و ریشه نفوذ را همین مسئله ارزیابی کرد.

 

او گفت: یک لحظه غفلت و نفوذ به برخی افراد در طول تاریخ توانسته یک ملت را آسیب پذیر نماید.

 

 

.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار