خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خبر داد :

رزمایش همدلی با اهدا ۱۲۰۰ بسته حمایتی و ۱۰۰۰ کفش و لباس در خرمشهر

شصت و نهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه شهرستان خرمشهر به مناسبت عید سعید فطر در مناطق کم‌برخوردار شهرستان به همت بسیج سازندگی و گروه های جهادی سپاه ناحیه خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۶۱۴۹
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

رزمایش همدلی با اهدا ۱۲۰۰ بسته حمایتی و ۱۰۰۰ کفش و لباس در خرمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ سرهنگ پاسدار محمد لویمی گفت؛ همزمان با نزدیک شدن بزرگترین عید مسلمین جهان عید سعید فطر،  شصت و نهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر با هدف توزیع ۱۲۰۰بسته کمک معیشتی به همراه ۱۲۰۰ بسته عیدانه، ۵۰۰ جفت کفش و ۵۰۰ دست لباس جهت توزیع در بین مردم مناطق محروم شهرستان اجراء شد. 

 

فرمانده ناحیه خرمشهر افزود؛ در این مرحله از رزمایش که با حضور امام جمعه محترم، فرماندار محترم و جمعی از مسئولین برگزار شد، جناب حجة الاسلام والمسلمین عادلپور طی سخنان کوتاهی ضمن تبریک فرارسیدن عیدسعید فطر عید عبودیت و بندگی از اقدامات ارزشمند سپاه در کمک به مردم و حضور فعال در همه زمینه های خدمت رسانی و محرومیت زدایی  قدر دانی کرد. 

 

سرهنگ لویمی با تشکر از زحمات بسیج سازندگی، محرومیت زدایی که در تهیه و بسته بندی  اقلام و بسته های معیشتی متحمل زحماتی شدند گفت؛ زحمت توزیع بسته های معیشتی و بسته های عیدانه را گروه‌های جهادی حوزه ها و پایگاهها برعهده خواهند داشت. 

 

وی در پایان گفت در این برهه حساس که دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزم شان را  برای نابودی کانون گرم خانوادگی ما جزم کرده اند، بسیج و بسیجیان در کنار کارهای محرومیت زدایی می بایست اقدامات فرهنگی و اجتماعی خود را نیز همزمان فعالانه به منصه ی ظهور برسانند و وظیفه ی دینی و انقلابی خود را در این راستا داشته باشند.

رزمایش همدلی با اهدا ۱۲۰۰ بسته حمایتی و ۱۰۰۰ کفش و لباس در خرمشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار