بمناسبت روز ارتش انجام گرفت:

دیدار فرمانده سپاه ثارالله با فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق استان کرمان

به مناسبت ۲۹ فروردین مقامات ارشد استانی شامل استانداری، سپاه،نیروی انتظامی استان کرمان با امیر غلامعلیان دیدار کردند
کد خبر: ۹۵۰۶۱۳۷
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،به مناسبت ۲۹ فروردین مقامات ارشد استانی شامل استانداری، سپاه،نیروی انتظامی استان کرمان با امیر غلامعلیان دیدار کردند.

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تبریک ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهور ی اسلامی اظهار کرد: بعد از هجمه های داخلی و خارجی در ابتدای پیروزی انقلاب علیه ارتش و فرمان تاریخی حضرت امام (ره) به نوعی ارتش مجددا متولد شد ارتش در پیروزی انقلاب نقش بسزایی داشت
وی افزود: یکی از دلایل موفقیت همه ارکان نظامی و امنیتی در کرمان در ماموریت های مرزی که هم اکنون ۳٠٠ کیلومتر در اختیار ارتش و ۱۵٠ کیلومتر مرزبانی بر عهده لشکر ۴۱ ثارالله و تعامل بسیار خوبی بین دستگاه های نظامی و انتظامی وجود دارد
این مقام مسئول ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ارتش افزود: بیانات مقام معظم رهبری نشان می دهد که ارتش ایران در برابر کل ارتشها جز ارتسهای ممتاز و مقتدر هست و ما به این موضوع می بالیم.
فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: حضور ارتش در حوادث مختلف مثل سیل و زلزله نسان دهنده مردمی بودن این نهاد است که در کرمان بهتر و جامع تر به چشم می خورد.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش اظهار کرد: ۲۹فروردین یادگار ارزشمند امام راحل و پیام تاریخی ایشان که در ۲۹ فرودین ۱۳۵۸ دادند نشان از ارتباط شکل گیری انقلاب در سال ۱۳۴۲ با بدنه ارتش است
وی افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد تایید و تکریم مقام معظم رهبری قرار دارد و بارها فرموده اند «ارتش شجره طیبه و گنجینه ای از ارزشهای انقلاب اسلامی است که امروز به دست نیروهای انقلابی و متدین قرار دارد» این جملات وطیفه ما را به عنوان یک مسئول سنگینتر می کند


امیر غلامعلیان تصریح کرد: امروز هیچ تفاوتی بین نیروهای مسلح در کرمان نیست و تنها تفاوتی که می توان در نیروهای مسلح مشاهده کرد رنگ لباسشان است. ما در هدف ماموریت و در وظیفه ذاتی که داریم هیچگونه اختلاف و تنگ نظری نداریم و همه ما قسم خورده نظام هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در منطقه استان کرمان شاید خیلی از مسئولیتهای را که انجام می دهد خارج از وظایف است ما در راستای شعار اصلی ارتش « ارتش پا در رکاب ولایت، فدایی ملت» را به عنوان راهبرد اصلی ارتش مد نظر داشتیم.

این مقام مسئول گفت: ما در همه بحرانها کنار مردم هستیم و به عنوان یک خدمتگذار در هر دولتی با هر خط و مشی انچه برای ما مهم است دفاع از اقتدار نظام و در کنار مردم بودن است و هر کجا مردم در تنگنا قرار بگیرند نیروهای مسلح به عنوان بازوان اصلی ولایت در کنار مردم خواهند بود.

 

ارسال نظرات