استاندار ایلام؛

۱۰ روز تا فعال شدن کشتارگاه دام صنعتی ایلام فرصت هست

استاندار ایلام با اشاره به این که کشتار‌های غیرمجاز منجر به تعطیلی این واحد صنعتی شده گفت: مقرر شده که این مکان تا دوشنبه هفته آتی شروع به فعالیت کند که در غیر این صورت تصمیمات جدید اتخاذ و خلع ید خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۸۱۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴


به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام نیا استاندار ایلام صبح امروز در بازدید از کشتارگاه صنعتی ایلام گفت: هدف از بازرسی این مکان تعیین تکلیف کشتار‌های غیرمجاز است که منجر به تعطیلی این واحد صنعتی و گریبان گیر استان شده است.

وی افزود: کشتار‌های غیر مجاز در سطح شهر و جاده‌های اطراف منتهی به شهر توهین به فرهنگ و شخصیت مردم است.

استاندار ایلام ادامه داد: در این رابطه مدیر کل دامپزشکی، پرسنل مرتبط و همچنین مدیر کشتارگاه باید پاسخگو باشند.

بهرام نیا خاطر نشان کرد: کشتارگاه صنعتی ایلام با توجه به ظرفیت کشتار هزار راس دام سبک و صد راس دام سنگین در غرب کشور نمونه است.

بهرام نیا با اشاره به اینکه دولت با استفاده ازتسهیلات ارزان قیمت امکانات پیشرفته فرصت خوبی را جهت سرمایه گزاری در اینجا فراهم کرده است، گفت: این سرمایه باید درظرف حداکثر دوهفته مجددا به گردش درآید که در غیر این صورت مدیریت این کشتارگاه باید تغییر یافته و به چرخه تولید برگردد.

مقام عالی دولت افزود: جایی که بهداشت، سلامت و حفظ حرمت مردم خط قرمز ماست، کشتار‌های غیر مجاز نباید این سه مهم را مورد خدشه قرار دهد.

در پایان این جلسه استاندار ایلام گفت: مقرر شد به کمک دستگاه‌های مرتبط تامین دام توسط جهادکشاورزی و نظارت از سوی مسئولان دامپزشکی از دوشنبه هفته آتی با ارسال حداقل ۶۰ راس دام سبک و سنگین این کشتارگاه شروع به فعلالیت کند که در غیر این صورت تصمیمات جدید اتخاذ و خلع ید خواهد شد، چون ما بر سر منافع و سلامتی مردم با کسی تعارف نداریم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار