خبرهای داغ:
سردار سنایی راد در گفتگو با بسیج:

ارتش در سالهای اخیر توسعه هوشمندانه ای داشته است / سیلی سخت و محکم ارتش بیخ گوش معاندان نظام

معاون سیاسی دفتر عقیدتی - سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: در شرایط جدید جهانی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، خوشبختانه توانسته است از توسعه هوشمندانه ای برخوردار شود.
کد خبر: ۹۵۰۵۸۰۳
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

ارتش در سالهای اخیر توسعه هوشمندانه ای داشته است / سیلی سخت و محکم ارتش بیخ گوش معاندان نظام
سردار رسول سنایی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تبریک ۲۹ فروردین، روز ارتش به دلاورمرد‌های ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: در شرایط تحول در تهدیدات و پیدایش تهدیدات جدید درعرصه جهانی، می‌بایست در ماموریت‌ها و روش‌ها تحولاتی ایجاد می‌شد که ارتشیان کشورمان توانستند با توسعه هوشمندانه، خود را با این شرائط پیش ببرند.

وی گفت: ارتش توانست ورود خوبی به جنگ‌های نوپدید از جمله جنگ‌های ترکیبی شناختی داشته باشند و در ماموریت و به کارگیری شیوه‌ها و ابزار هم سازگاری خوبی را رقم زد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی - سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: در اغتشاشات پائیز سال قبل، معاندان و براندازان به دنبال ایجاد شکاف و ریزش نیرو‌ها در بدنه نیرو‌های مسلح از جمله ارتش بودند که ارتشیان دلاور کشورمان، در کنار مردم و سایر نیرو‌های مسلح، سیلی سخت و محکمی به صورت آن‌ها نواختند.

وی همچنین گفت: نیروی دریایی ارتش در سالیان گذشته به خوبی به تجهیزات و ابزار جدید نظامی مجهز شده و با اعتماد به نفس مناسب توانسته است به ماموریت و سفر‌های طولانی دریایی برود که لازمه آن، طی کردن چند قاره می‌باشد.

سردار سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی - سیاسی فرماندهی کل قوا در پایان گفتگو افزود: به برکت هدایت‌های فرمانده کل قوا و همت دلاورمرد‌های ارتشی، نیروی زمینی ارتش کشورمان در کنار نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران، توانست به موشک‌های بالستیک مجهز شود که این موضوع کمک بزرگی برای رسیدن به اهداف و ماموریت هایش  است.

گفتگو ازمحمد جعفرآبادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار