خبرهای داغ:

داستان خانم خیّری که هدیه ازدواجش را وقف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کرد

وحیده جمشیدیان بانوی خیر اهل شهرستان نجف آباد اصفهان با اهدای یک باب مغازه تجاری واقع در پاساژ پردیس، به کمک آزادی زندانیان غیرعمد شتافت.
کد خبر: ۹۵۰۵۷۹۶
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

داستان خانم خیّری که هدیه ازدواجش را وقف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کرد
این بانوی خیّر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: این اقدام هرچند کار کوچکی است، اما در شب ۲۳ ماه مبارک رمضان، آن را نذرقدم‌های مبارک آقا امام زمان (عج) کردم و تحویل ستاد دیه اصفهان دادم تا در موضوع آزادی زندانیان غیرعمد هزینه شود.

این بانوی اصفهانی با اشاره به اینکه این ملک علاوه بر ۵ سکه طلا، هدیه ازدواجش بوده است می‌گوید ۴ فرزند دارد و پسر خانواده هم اکنون سرباز و همسرش نیز دارای شغل تاسیسات ساختمانی است، اما هیچ کدام از اعضای خانواده، مخالف این کار نبودند و در ۶ ماه گذشته هم که مغازه در اجاره بوده و مبلغی از موجر دریافت نکرده ام.

وی با اشاره به اینکه از کار خود راضی هستم و پس از این کار آرامش دارم تصریح کرد: از خدای متعال خواسته ام اگر در دنیا اموالم کم است، اما کوثر و دارای برکت باشد و دلبستگی به مال دنیا نداشته باشم.

این بانوی خیّر نجف آبادی همچنین گفت: پدرم در سال‌های قبل یک باب منزل را به حسینیه محل هدیه داد وعلاوه بر این، اگر کسی به در خانه ایشان مخصوصا در بخش کمک به مراسم عقد وعروسی جوانان مراجعه می‌کرد، حتما پیش قدم می‌شد.

گفتگو از محمد جعفرآبادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار