در قالب اردوی راهیان نور؛

۲۵۰۰ دانش‌آموز پسر اردبیلی به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۲۵۰۰ دانش آموز پسر اردبیلی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۰۵۷۳۷
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

۲۵۰۰ دانش‌آموز پسر اردبیلی به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، کلام اله صفری عصر چهارشنبه در حاشیه اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور با بیان اینکه راهیان نور یک فرصت ارزشمند برای تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز پسر اردبیلی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و آینده‌ساز کشور و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ مجاهدت شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: در تلاش هستیم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به این مهم جامه عمل پوشانده و اردوهای راهیان نور را در جامعه به یک امر نهادینه تبدیل کنیم.

صفری ادامه داد: بر اساس سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش موظف به تربیت دانش آموزان در تمام عرصه‌ها است و نسل جدید باید بر اساس تربیت دینی، اخلاقی، اعتقادی، سیاسی و اجتماعی رشد پیدا کند.

وی افزود: تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه به تحقق پیوسته و انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های متولی همکاری و مشارکت‌های لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار