مدیرعامل جدید نیروگاه بعثت تهران منصوب شد

با صدور حکمی از سوی عبدالرسول پیشاهنگ، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی، «خیراله شجاعی» به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بعثت منصوب شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۵۹۵
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بعثت با حضور ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی با بیان اینکه بسیاری از صنعتگران تولید برق در نیروگاه بعثت آموزش دیده‌اند، اظهار داشت: صنعت برق امروزه شرایط دشواری را می‌گذراند به نحوی که امروزه برق تولیدی با ۱.۴ قیمت تمام شده در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد و این امر مشکلات متعددی را در پی خواهد داشت.

اسکندری توجه خاص به سرمایه انسانی را بسیار حائز اهمیت عنوان و تصریح کرد: صنعت برق سه بخش تولید، انتقال و توزیع را شامل می‌شود که بخش تولید نیازمند سرمایه گذاری است.

معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی با تاکید بر اینکه نیروگاه بعثت از نظر استراتژیکی و تولید، جایگاه ویژه‌ای در شبکه برق دارد، بیان کرد: با توجه به پیش رو بودن پیک تابستان، باید تلاش کرد واحد‌هایی که آماده بکار نیستند طی یک ماه آینده در مدار تولید قرار گیرند.

همچنین در ادامه خیراله شجاعی، مدیر عامل جدید نیروگاه برق بعثت ابراز امیدواری کرد با همراهی صنعتگران نیروگاه اقدامات متعددی را در راستای اهداف عالی صنعت برق کشور و ارتقاء سطح کیفی و کمی نیروگاه انجام دهد.

گفتنی است، خیراله شجاعی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعت آب و برق تهران بوده و پیش از این سابقه خدمت در نیروگاه‌های شازند، شهیدرجایی و لوشان، مشاور معاونت راهبری تولید، مدیر اجرائی پروژه کاهش نرخ خروج اضطراری نیروگاه‌های حرارتی کشور را در کارنامه خود دارد

خبرنگار/ مریم امینی

ارسال نظرات
آخرین اخبار