فرمانده سپاه استان البرز در چهارباغ:

بسیج تبدیل به الگویی مستحکم شده است

سردار حیدرنیا در گردهمایی فرماندهان بسیج چهارباغ، گفت: امروز بسیج در سراسر جبهه اسلام و همه کشورهای آزادی خواه دنیا تبدیل به الگویی مستحکم شده است.
کد خبر: ۹۵۰۵۵۴۵
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گردهمایی فرماندهان بسیج چهارباغ ، ائمه جماعات و مسئولین شهرستان چهارباغ گفت: در برهه و زمانی قرار گرفته ایم که در تاریخ ثبت و ماندگار است و همه جبهه کفر در مقابل جبهه اسلام قرار گرفته است. وی افزود: اگر میبینید عناد، کینه ورزی و دشمنی دشمنان غدار این نظام علیه انقلاب و مردم  به حد اعلی رسیده به این دلیل است که ضربات سختی از مردم ولایتمدار دریافت کرده است.

 فرمانده سپاه البرز بیان کرد: انقلاب به برکت وجود بسیجیان عزیز و دریادل که دل در گرو انقلاب دارند ضربات و سیلی های محکمی به گوش استکبار زد. سردار حیدرنیا با بیان اینکه گذر زمان نشان داده است که هر کجا بخواهد دشمنی دشمنان علیه این نظام و انقلاب و مردم ما شکل بگیرد این دشمنی و کید آنها به خود آنها برمی گردد، اظهار کرد: در چند ماه گذشته همه جبهه کفر و استکبار آمدند تا این نظام را دچار چالش کنند که کید و مکر آنها به خود آنها برگشت و امروز شاهد این هستیم که کشورهای اروپایی فرانسه و رژیم صهیونیستی در منجلاب اغتشاشات خود دچار سردرگمی شده اند.

وی تصریح کرد: امروز در سراسر جبهه اسلام و همه کشورهای آزادی خواه دنیا ایران عزیز ما و بسیج عزیز ما تبدیل به الگویی مستحکم برای همه آنها شده است.

سردار حیدرنیا گفت: جنگ از جغرافیای سرزمین‌ها و مرزها به قلمرو ذهن ها و اقلیم قلبها رسیده است، دشمن وقتی در جنگ سخت حریف جوانان غیور و دلاورمردان بسیجی این مملکت نیست رو به جنگ نرم آورده و یک جنگ ترکیبی را علیه فکر و اندیشه جوانان ما شروع کرده است و در بستر فضای مجازی به گونه ای کار می کند که واقعیتهای صحنه را به صورت وارونه نشان می دهد. وی ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و عدم اطمینان در بین مردم است. وی تصریح کرد: وقتی رهبر انقلاب حرف از جهاد امیدآفرینی می زنند کسی از ما حق ندارد نسبت به آینده این نظام و انقلاب ناامید باشد.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه با روی کار آمدن دولت انقلابی، مسئولین انقلابی همه تلاش خود را شروع کرده اند که گره از کار این مردم عزیز باز کنندعنوان کرد: دشمن به دشمنی خود به صورت ویژه ادامه می دهد اما همه مسئولین و کارگزاران حکومتی وظیفه داریم برای گره‌گشایی از مشکلات مردم تمام تلاش خود را انجام دهیم. وی تصریح کرد: در این فتنه و جنگ ترکیبی که دشمن علیه  ملت عزیز ما شروع کرد در طول تاریخ سابقه نداشته و اگر این دشمنی ها به هر کشوری وارد می شد آن کشور را سرنگون می کرد اما این نظام و انقلاب روز به روز با رهبری حکیمانه رهبر انقلاب مستحکمتر ایستاده است.

سردار حیدرنیا گفت: بسیاری از اتفاقاتی که در چندماه گذشته به وقوع پیوست نشانه عبرت بود، برخی از مسئولین ما در یک آزمون ولایتمداری و دفاع از ولایت مردود شدند، دفاع از ولایت مرد میدان می خواهد. وی افزود: زمانی که شیپور جنگ نواخته شود مرد از نامرد شناخته می شود، آنگاه که جنگ شروع می شود مردان اند که وارد عرصه می شوند و سینه خود را سپر می کنند و برای دفاع از ولایت مانند شهدای عزیز ما شهید عجمیان جان خود را فدای انقلاب می کنند.

فرمانده سپاه البرز عنوان کرد:شما بسیجیان ثابت کردید پای این نظام و انقلاب هستید. وی افزود: کسی منکر مشکلات اقتصادی کشور نیست و این مشکلات اقتصادی زیبنده نظام اسلامی نیست اما آنچه باعث شده در این شرایط قرار بگیریم دوری از تفکر بسیجی در برهه هایی از زمان بین مسئولین و کارگزاران حکومتی بوده که الحمدلله در این دولت انقلابی ریل گذاریهای خوبی صورت گرفته است. وی با بیان اینکه میزان تلاش دولت و مسئولین باید بیش از این باشد و شبانه روز خود را وقف کمک و گره گشایی از کار مردم کنند، گفت: در سپاه و بسیج تفکر "ما میتوانیم" و "بن بست شکنی" حاکم است و سپاه در هیچ میدانی وارد نمی شود مگر آنکه با پشتوانه مردم و بسیج پیروز از آن خارج شود. وی تصریح کرد: امروز دشمنان از سر استیصال، فرماندهان سپاه را تخریب می کنند اما این سند افتخار ماست و افتخار ما این است که ما خادم خوبی برای مردم عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار