نماینده مجلس: بسیج بازوی توانمند انقلاب و فرصتی برای تحول‌سازی است

به گفته نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، بسیج بازوی توانمند انقلاب در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و فرصتی برای ارائه حرکت عظیم تحول ساز است.
کد خبر: ۹۵۰۵۵۴۴
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نماینده مردم رشت و خمام صبح امروز در دیدار با  در دیدار رؤسای سازمان‌های اقشاری بسیج سپاه قدس گیلان در سالن جلسات بسیج اقشار، با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیج برای تحقق اهداف خود همواره با اخلاص برای پیشرفت و اثربخشی اجتماعی با تکیه بر روحیه معنویت، تخصص و تعهد خدمات بی‌شماری را ارائه داده است.

وی با تأکید بر جایگاه بسیج و نقش بسیجیان در مهار بسیاری از مشکلات گفت: بسیجیان همواره با تخصص و تعهد هرجا کوتاهی صورت گرفت مخلصانه و بی هیچ چشم‌داشت در میدان حاضر بوده و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی ایجاد وحدت و گسترش تفکر جهادی را از مألفه‌ها و شاخصه‌های بسیج دانست و افزود: نقش بسیج در تمامی زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، نقشی اثر بخش بوده و متخصصین بسیج در قالب بسیج اقشار همواره به صورت تخصصی بسیاری از ناملایمتی‌ها و کم‌کاری ها را با تعهد و تخصص خود برطرف کردند.

احمدی با بیان اینکه بسیج بازوی توانمند انقلاب در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است، گفت: بسیج  فرصتی برای ارائه حرکت عظیم تحول‌ساز است که با حضور بسیجیان متخصص و متعهد روز به روز پویاتر می‌شود.

وی با اشاره به  اهمیت عفاف و حجاب از منظر قانون خاطرنشان کرد: در گذشته ۳۲ دستگاه  قانون عفاف و حجاب  را اجرا نکرده و امروز شاهد هنجارشکنی عده ای از دختران و زنان هستیم که به فضل الهی این مسئله نیز برطرف  خواهد شد.

انتقاد از عدم ثبات وضعیت شهرک‌های صنعتی و کارخانجات استان گیلان

سرهنگ عباس حسینی جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار با انتقاد از عدم ثبات وضعیت شهرک‌های صنعتی و کارخانجات استان گیلان اظهار کرد: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت تولید و اشتغال، انتظار میرفت مسؤولین برای رفع مشکلات کارخانجات و شهرک‌های صنعتی استان گیلان تلاش مضاعف  داشته باشند. 

وی با بیان اینکه وضعیت عفاف و حجاب در استان گیلان که مزین به نام هشت هزار شهید گلگون کفن این مرز و بوم است قابل قبول نیست، افزود: مسئله فرهنگ در استان گیلان مسئله جدی است، گیلان با پیشینه فرهنگ غنی نباید به دلیل آسودگی خاطر برخی از مسئولین شاهد رفتارهای هنجارشکنانه باشد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین بسیج با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار نوروزی در مشهد مقدس و تأکید ایشان مبنی بر مهار تورم و رشد تولید گفت: متأسفانه با وجود تاکید رهبر انقلاب مبنی بر مهار تورم و در سایه بی‌توجهی برخی مسئولین  و متولیان شاهد رشد بی‌رویه قیمت خودرو بودیم که این مسئله به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

حسینی  با انتقاد از وضعیت زیرساختی استان گیلان بیان کرد: وضعیت زیرساخت‌های بیمارستانی، زیرساخت‌های آب، برق، گاز در استان گیلان نمره قابل قبولی ندارد مسؤولین استانی باید هر چه سریع‌تر اقدامات تمهیدات لازم را در دستور کار قرار دهند. 

وی با بیان اینکه بسیج همواره با ارائه راهکارها و پیشنهادات خود را آماده فداکاری برای ملت دانسته و هر جا که کوتاهی از سوی مسؤولین صورت می گیرد پای در میدان به صورت قانونمند و همراه با ضابطه ظهور خواهد داشت، افزود: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار بیشتری می‌رفت تا با اقدام انقلابی و روحیه جهادی اثرات قابل توجهی را در دوران خدمتی خود به اثبات برسانند.

حسینی با تأکید بر دغدغه رهبر انقلاب مبنی بر مهار تورم و رشد تولید گفت: از نمایندگان مجلس به عنوان قانگذاران و ناظرین بر اجرای قوانین توسط دولت، انتظار می‌رود تا با اقدام مجدانه علاوه بر جلوگیری از افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها، تورم نیز مهار شود 

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار