کارگاه آموزشی عفاف و حجاب ویژه فعالان گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

کارگاه آموزشی عفاف و حجاب ویژه فعالان گردشگری با حضور جمعی از مسئولان این استان در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۵۱۸
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، این کارگاه آموزشی صبح امروز با حضور سعید طالبی‌پور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سید عیسی حسنی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و جمعی از فعالان گردشگری استان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه گردشگری برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد در این کارگاه آموزشی گفت: در تعطیلات عید فطر رعایت عفاف و حجاب در تاسیسات گردشگری الزامی است.

طالبی پور با بیان اینکه در تعطیلات عید فطر گشت‌زنی های نظارتی به صورت مستمر در مکان های گردشگری انجام می شود، افزود: برخورد با انجام تورهای غیرمجاز گردشگری، نظارت بر کنترل قیمت ها و نحوه خدمات رسانی در تاسیسات گردشگری از اهداف برگزاری این نظارت ها است.

او ادامه داد: انجام اقدامات فرهنگی با راه‌اندازی غرفه های پاسخگویی به سوالات شرعی از دیگر اقدامات این اداره‌کل در تاسیسات گردشگری در ایام تعطیلات عید فطر خواهد بود.

کارگاه آموزشی عفاف و حجاب ویژه فعالان گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدکارگاه آموزشی عفاف و حجاب ویژه فعالان گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدکارگاه آموزشی عفاف و حجاب ویژه فعالان گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار