خبرهای داغ:

اختصاص تسهیلات یارانه‌ای به واحد‌های صنعتی در راستای تحقق "رشد تولید

تفاهم نامه شهرک‌های صنعتی فارس و بانک توسعه تعاون برای اختصاص تسهیلات یارانه‌ای به واحد‌های صنعتی در راستای تحقق "رشد تولید" امضا شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۵۰۷
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان ، تفاهم نامه اعطای تسهیلات ‌سرمایه در گردش به واحدهاي صنعتي مستقر در شهرك ها و نواحي صنعتي امضا شد .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در این مراسم گفت: این تفاهمنامه به منظور ارائه تسهیلات بانکی از محل منابع داخلی بانک و منابع داخلی اين شركت به واحدهای تولیدی داراي پروانه بهره برداري جهت سرمايه در گردش و با سررسيد حداكثر 12 ماهه منعقد شده است و بر اساس آن تسهيلات با يارانه شركت شهرك هاي صنعتي و با نرخ كارمز كمتر از كارمزد تسهيلات اعلامي از سوي بانك مركزي اختصاص مي يابد.

هاشمي با بيان اينكه در سطح ملي تفاهم‌نامه چهارجانبه همکاری بين سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک منعقد شده است گفت:در سطح استاني نيز با انعقاد تفاهم نامه ،فرآيند ارائه تسهيلات به واحد هاي صنعتي عملياتي واين تسهيلات در چارچوب ضوابط و مقررات و سياست هاي اعتباري پرداخت مي شود.

وی ادامه داد: در همین ارتباط ،بنگاه‌های کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که واجد شرایط لازم هستند برای دریافت تسهیلات ،توسط این شرکت به بانک معرفی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فارس با بيان اينكه واحدهاي دانش بنيان، صادراتي، تعاوني و صنايع داراي محصولات متمايزكه با دريافت اين تسهيلات بتوانند افزايش اشتغال قابل قبولي داشته باشند در اولويت پرداخت قرار دارند، خاطر نشان كرد:‌واحدهاي صنعتي متقاضي مي توانند با ارائه درخواست كتبي، پروانه بهره برداري، معرفي محصول توليدي، اشتغال موجود و ساير اطلاعات مورد نياز به معاونت صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي فارس نسبت به بررسي اطلاعات جهت دريافت تسهيلات اقدام نمايند.

وي تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در کارگروه ارزیابی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مورد تایید قرار گيرند ، پرداخت خواهد شد.

هاشمي خاطرنشان کرد:صندوق ضمانت سرمايه گذاري صنايع كوچك و صندوق تعاون نيز كسري وثايق صنعتگراني كه با مشكل مواجه هستند را تامين مي كند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار