خبرهای داغ:

نمایشگاهی متفاوت از مشاغل خانگی با حضور ۴۰۰ بانوی اهوازی

همزمان با فرا رسیدن عیدسعید فطر نمایشگاه خوداشتغالی بانوان اهوازی به همت حوزه ۴توحید بسیج خواهران ناحیه امام علی(ع)شرق اهواز به مدت ۱۰روز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۱۷۳
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه امام علی(ع)شرق اهواز،خانم معصومه افخمی با اعلام این خبر گفت:همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر نمایشگاه مشاغل خانگی با بیش از ۳۰غرفه عرضه محصولات برای عموم شهروندان اهوازی،از۲۶فروردین ماه لغایت ۱۱اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵لغایت ۲۳در مجاورت پل شهید هاشمی اهواز برگزار می گردد.

افخمی در اهمیت و نحوه برپائی این نمایشگاه گفت:در این نمایشگاه با هدف حمایت ازفروش محصولات و تولیدات بانوان‌ بی سرپرست اهوازی صورت می گیرد،محصولات بیش از۴۰۰نفر از بانوان اهوازی با مقاطع تحصیلی دیپلم و حتی دانشجویان مقطع دکتری که به دلایلی همسر یا پدر خانواده درگیر جرائم غیر عمد در زندان می باشند،و برای امرار معاش وتحصیل بازارفروشی ندارند،در غالب برپائی این نمایشگاه زمینه ای فراهم آمده تا محصولاتشان را در معرض دید عموم قرار دهند.لذا از مردم شریف خوزستان دعوت می شود تا با هدف حمایت از تولید محصولات خانگی و نهاد مقدس،خانواده از این نمایشگاه دیدن فرمایند.

افخمی در ادامه گفت:عمده محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه،صنایع دستی،ارگانیک،پوشاک حجاب و عفاف،گل و‌گیاه،می،باشد.

خانم‌معصومه افخمی در تشریح اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت:این قبيل نمایشگاه ها باهدف حمایت از مشاغل خانگی درحال برگزاری است.

 

خبرنگار:هانی خوش بیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها